FANDOM

Mercury Star Power, Make Up
Mercury star power make up4
マーキュリー・スター・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 16
Anime: odc. 62
Anime Crystal: odc. 15

Mercury Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Merkurego, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Sailor Mercury w obu anime i mandze.

MangaEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w akcie 16 mangi, kiedy Ami razem z Makoto i Usagi przemieniły się w Senshi, aby walczyć z Berthier.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 62-151. Jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji dziewczyny z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Merkurego, który pojawił się za nią na koniec transformacji i pęcherzyki, które pojawiły się tuż przed ostatecznym uformowaniem się jej sailor fuku.

Przebieg

W tej transformacji Ami podnosi rękę do góry, a strumień niebieskich gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na niebieski. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Merkurego w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda i pęcherzyki powietrza, które szybko znikają i w ciemności błyska zarys jej postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Merkurego obraca się przodem i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Merkurego.

MercuryStarPower animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w odcinku 15.

MercuryStarPower animacja (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideo Edytuj

Mercury Star Power - Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Mercury Star Power Make Up! (Sailor Moon Crystal)

Przemiana w anime Crystal