FANDOM

Mercury Crystal Power, Make Up
Mercury crystal power make up4
マーキュリー・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Mākyurī Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Kryształ Merkurego (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 40 ("Super")
akt 50 ("Eternal")
Anime: odc. 151

Mercury Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Merkurego, Przemień Mnie) – trzecia kwestia użyta przez Ami Mizuno do przemiany w Super Sailor Mercury w anime, a czwarta w mandze.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Ami do przemiany w mandze używała swojego Sailor Crystal, czyli Kryształu Merkurego, który miał postać niebieskiej kryształowej broszki w kształcie serca. Otrzymała go od Strażniczki Merkurego, swojej Sailor Power Guardian. Przemiana ta po raz pierwszy pojawiła się w akcie 40. Dzięki niej dziewczyna przemieniła się w Super Sailor Mercury.[1]

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Ami użyła zwrotu Mercury Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Ami przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Mercury.[2]

Aby przemienić się w swoją formę "Eternal", Ami tylko jeden raz, w akcie 50, użyła kwestii Mercury Crystal Power, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Ami w odcinkach 151-196. Jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Ami z tylko niewielkimi zmianami.

Przebieg

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Ami tworzy wokół siebie różdżką niebieską wstęgę wodną i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Wodna wstęga przylega do jej ciała i powstają zarysy stroju sailor fuku: trykot, rękawiczki i buty. Nagle pojawia się woda, która szybko znika i w ciemności błyska zarys postaci. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Sailor Mercury obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Harfa Merkurego.

MercuryCrystalPower animacja

Pierwsza miłość Ami-chanEdytuj

W odcinku specjalnym Pierwsza miłość Ami-chan transformacja Ami wygląda nieco inaczej od jej zwykłej przemiany używanej w pierwszym anime.

Przebieg

Symbol Merkurego łączy się z harfą i zostaje zamknięty w niebieskiej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Ami wykrzykuje słowa Merkury Crystal Power, Make Up. Symbol Merkurego na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Kryształ na czole dziewczyny świeci się na niebiesko. Ami kreśli dookoła siebie wodną wstęgę, później znika w otchłani wody. Wypowiada w tym czasie: "Wyniki egzaminów, seminaria, wszędzie stres (sabotaż/przeciwnik) wychodzi Mercurius! Wróg! Zniszczyć wroga!". Pojawia się Super Sailor Mercury, staje w pozie nieco innej od swojej charakterystycznej pozy.

MercuryCrystalPower animacja (odc specjalny)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Odcinek specjalny Pierwsza miłość Ami-chan

Klipy wideoEdytuj

Mercury Crystal Power - Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Mercury Crystal Power Make Up ver Ami chan no Hatsukoi

Przemiana z odcinka specjalnego Pierwsza miłość Ami-chan

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze tylko Sailor Moon i Sailor Chibi Moon były tytułowane jako "Super Sailor Moon" i "Super Sailor Chibi Moon".
  2. W mandze tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".