Mercury Aqua Rhapsody
マーキュリー・アクア・ラプソディー
Mākyurī Akua Rapusodī
MARapsody3
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Przedmiot(y): Harfa Merkurego (manga)
Brak (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 40
Anime: odc. 151
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Mercury Aqua Rhapsody (pl. Wodna Rapsodia Merkurego) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, anime, musicali i gier wideo. Zdobyła ten atak po osiągnięciu formy "Super".

Pierwsze animeEdytuj

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku 151. Był najpotężniejszym atakiem Czarodziejki; jedynie Mercury Aqua Mirage był silniejszy, ale pojawił się tylko w Pierwszej miłości Ami-chan.

Przebieg

Na samym początku Super Sailor Mercury wyciąga rękę, na której pojawia się symbol jej planety i wykrzykuje Mercury. W tle widać harfę, następnie z symbolu Merkurego tworzy się strumień wody, a z niego formułuje się harfa. Senshi pociągając za struny harfy gra i jednocześnie wypowiadając słowa Aqua Rhapsody powoduje wydobycie się z niej strumieni wody, którymi celuje w przeciwnika.

Mercury Aqua Rhapsody animacja

MangaEdytuj

W mandze Czarodziejka z Merkurego użyła tego ataku pierwszy raz w akcie 40, aby uwolnić się spod wpływu iluzji Rybiego Oka. Do wykonania ataku używała Harfy Merkurego.

W akcie 58 atak ten został użyty przez Złą Sailor Mercury, kontrolowaną przez Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii. Użyła go w połączeniu z atakiem Złej Sailor Mars, Mars Flame Sniper, w celu odebrania Sailor Moon jej Kryształu Srebrnego Księżyca. Jednak zamiast w Sailor Moon, moc tych dwóch połączonych ataków trafiła w Sailor Quartet, które osłoniły Sailor Moon własnymi ciałami.

MusicaleEdytuj

Atak pojawił się po raz pierwszy w musicalu Sailor Moon SuperS - Yume Senshi - Ai - Eien ni..., gdzie także do jego przeprowadzenia Czarodziejka użyła Harfy Merkurego, lecz w innych wykonywała atak bez tego przedmiotu.

W musicalu Le Mouvement Final podobny atak, Mercury Aqua Galactica Rhapsody, został użyty przez Złą Sailor Mercury pod wpływem Sailor Galaxii.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon SuperS: Fuwa Fuwa Panic, Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2 oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Mercury Aqua Rhapsody (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • Harfa używana w tym ataku przypominała lirę, która według rzymskiej mitologii została wynaleziona przez Merkurego, boskiego posłańca.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideo Edytuj

Mercury Aqua Rhapsody (High Quality)

Mercury Aqua Rhapsody (High Quality)

Atak w pierwszym anime