FANDOM

Mercury Aqua Mist
マーキュリー・アクア・ミスト
Mākyurī Akua Misuto
Mercury Aqua Mist (Crystal III sezon)
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 3 (shinsōban)
Anime Crystal: odc. 2
PGSM: akt 2

Mercury Aqua Mist (pl. Wodna Mgła Merkurego) – atak Czarodziejki z Merkurego z przedrukowanego wydania mangi, anime Sailor Moon Crystal i serii live-action.

MangaEdytuj

W oryginalnej wersji mangi pierwszy atak Czarodziejki z Merkurego, którego użyła w akcie 3 przeciw Jadeite'owi nie został nazwany. Tworzył gęstą mgłę podobną do tej tworzonej w ataku Sabão Spray w pierwszym anime. W przedrukowanym wydaniu mangi atak został nazwany otrzymując taka samą nazwę jak atak z serii PGSM.

Anime Crystal Edytuj

Po raz pierwszy Sailor Mercury użyła tego ataku w odcinku 2, aby rozproszyć Instruktorkę, która miała zaatakować Sailor Moon. Kiedy używała go jako rozproszenia, wzywała dwie (lub więcej) niebieskie kule energii, które zaczęły się obracać, a następnie rozpłynęły się, tworząc chmury mgły.

Senshi mogła również użyć tego ataku ofensywnie. W odcinku 8 został użyty jako pocisk w stronę pola siłowego Kunzite'a, natomiast w odcinku 15 miał wygląd potężniejszego wodnego pocisku.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu aktorskim był to pierwszy atak Czarodziejki z Merkurego i był ofensywny. Aby go wykonać rozkładała ramiona, a potem je krzyżowała nad głową i obracała się kilkakrotnie. Następnie ponownie rozkładała ręce łącząc je przed sobą wysyłając wodny prysznic w kierunku jej celu.

Mercury Aqua Mist PGSM

GaleriaEdytuj

Manga
Anime Crystal
Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj

Anime Crystal
Serial aktorski