FANDOM

Mercury Aqua Mirage
水蜃気楼 / マーキュリー・アクア・ミラージュ
Mizu Shinkirō / Mākyurī Akua Mirāju
Mercury Aqua Mirage Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Merkurego
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 30
Anime: Pierwsza miłość Ami-chan
Anime Crystal: odc. 30
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Mercury Aqua Mirage (pl. Wodny Miraż Merkurego) – atak Czarodziejki z Merkurego z mangi, pierwszego anime, anime Crystal, musicali i gier wideo.

MangaEdytuj

Atak ten pojawił się w części Mugen mangi oraz w historii dodatkowej Pierwsza miłość Ami-chan, na której oparty był odcinek specjalny anime. Czarodziejka użyła go po raz pierwszy przeciwko Viluy.

Pierwsze animeEdytuj

Super Sailor Mercury wykonała ten atak jedynie w odcinku specjalnym Pierwsza miłość Ami-chan przeciwko Bonnûn.

Podczas tego ataku Czarodziejka przywołuje wodną kulę, która rozdziela się na kilka strumieni, które nacierają na przeciwnika. Gdy strumienie dosięgają celu, zostaje on przez nie pochłonięty, a kula następnie pęka i niszczy wszystko, co jest w jej wnętrzu.

Co ciekawe, w pierwszym openingu sezonu Sailor Moon S jest pokazana krótka scena, w której każda z Guardian Senshi wykonuje ataki podobne do ich ataków z trzeciego łuku fabularnego mangi Mugen. Nie wiadomo, czy Sailor Mercury wykonywała właśnie Mercury Aqua Mirage, ale przypuszczalnie tak.

Mercury Aqua Mirage animacja

Anime CrystalEdytuj

Animacja ataku w Crystal jest łudząco podobna do animacji z pierwszego anime.

Mercury Aqua Mirage Crystal

MusicaleEdytuj

Atak pojawił się po raz pierwszy w musicalu Sailor Moon S - Usagi Ai no Senshi e no Michi, gdzie został użyty do zniszczenia Death Ra, jednego z Death Mannetjes. Wojowniczka użyła także tego ataku w musicalu La Reconquista.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również wykorzystywany w grach wideo Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen. Miał tam postać wznoszącego się tornada, które uderzało w przeciwników wysoko lub nisko.

Atak pojawił się również w grze Sailor Moon: Another Story, jednak w niej zamiast tornada, Mercury wystrzeliwuje wodny promień, który eksploduje na wszystkich wrogach. Pobierał 4 EP.

Mercury Aqua Mirage (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji użytych w japońskiej nazwie tego ataku w mandze to:
    • mizu - woda;
    • 蜃気楼 shinkirō - miraż.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Mercury Aqua Mirage (High Quality)

Mercury Aqua Mirage (High Quality)

Atak w odcinku specjalnym pierwszego anime

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Mercury Aqua Mirage

Atak w anime Crystal