FANDOM

Mayumi Ōsaka
Mayumi Osaka
Seiyū: Michiko Abe
Sanae Kobayashi (Crystal)
Aktorzy/aktorki: Noriko Watanabe (PGSM)
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: akt 1
Anime: odc. 1
Anime Crystal: odc. 1
PGSM: akt 1
Grze wideo: Sailor Moon: Another Story
Informacje
Przynależność: cywil
Miejsce zamieszkania: Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: Jubilerka
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek
Krewni: Naru Ōsaka (córka)
Naruru Ōsaka (córka; tylko manga)

Mayumi Ōsaka (jap. 大阪まゆみ Ōsaka Mayumi) – matka Naru i Naruru. W mandze i anime jej imię nie zostało wspomniane, jedynie w serialu Pretty Guardian Sailor Moon wiadomo, że ma na imię Mayumi.

Jest właścicielką sklepu z biżuterią Jewelry Osa-P i na początku serii została zastąpiona lub opętana przez Youmę Morgę, która została pierwszą przeciwniczką Czarodziejki z Księżyca.

W mandze i serialu live-action poza pierwszym aktem nie pojawiła się już więcej, ale w anime dodatkowo pojawiła się jeszcze w kilku innych odcinkach. W odcinku 23 pokazała Naru rzadki kryształ o srebrzystym blasku, który Naru wzięła za Srebrny Kryształ, a później ukradła, aby dać go Nephrite'owi. Pojawiła się także w odcinku 43, w którym ona i jej córka zostały zaatakowane przez Oniwabandanę oraz w odcinku 47, kiedy Naru została zaatakowana przez Cardiana Vampir.

W grze Sailor Moon: Another Story na początku rozgrywki ona i Naru zostały zaatakowane przez Cenicientę, ale uratowała je Czarodziejka z Księżyca. Wyraziła swoją wdzięczność i spędziła resztę gry jako sprzedawczyni w sklepie Osa-P, sprzedając różne przedmioty.

GaleriaEdytuj