FANDOM

Mayako
Mayako1
Pierwsze wystąpienie: Odc. 142 (anime)
Seiyū: Yōko Kawanami
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Rokuten Restaurant w Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Kucharka, kelnerka
Powiązania: Ichirō Ōno (kochanek)
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Mayako (jap. マヤ子) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawiła się jedynie w 142 odcinku.

Mayako to starsza kobieta, która posiadała duży dom. Była znana z niezbyt uprzejnego zachowania, nawet wobec osób jej życzliwych. Mówiło się, że podejrzliwie traktowała każdego, kto próbował się do niej zbliżyć, ponieważ zakłada, że chcą jej własności.

Tak naprawdę nie była nieuprzejma, jako że zajęła się Dianą, a następnie zaprosiła także Chibiusę do jej domu i przygotowała im swoje pyszne jedzenie (jej specjalnością jest jej gulasz). Była celem Jastrzębiego Oka, który odgonił bandytów, ale potem został obrażony, gdy Mayako wzgardziła jego gestem. Po zajrzeniu w jej Lustro Marzeń odszedł zostawiając jedynie lemura Autobiko, którego Super Sailor Moon i Super Sailor Chibi Moon pokonały. Tuż po ataku potwora w jej domu zjawił się Ichirō Ōno.

Okazało się, że w przeszłości Ichirō był jej kochankiem, który opuścił ją wyjeżdżając do Francji, aby spełnić swoje marzenie o zostaniu szefem kuchni i otwarciu restauracji. Uważał, że restauracja w domu Mayako nie byłaby wystarczająco dobra dla niego. otworzyć restaurację w domu Mayako użytkownika. Minęło dwadzieścia lat, odkąd ostatni raz się widzieli, ale Ichirō zdał sobie sprawę, że był egoistą, a jego dania – mimo że pozytywnie oceniane – nie smakowały dobrze, tak jak jej gulasz. Oboje pogodzili się i otworzyli restaurację w domu Mayako, tak jak zawsze chcieli – Rokuten Restaurant.

Galeria Edytuj