FANDOM

Matsuo (jap. 松尾 Matsuo) – postać epizodyczna z serialu Pretty Guardian Sailor Moon. Był podwładnym Sugao Saitō. Jego imię nigdy nie zostało wymienione na głos w serialu, jednak zostało wspomniane w napisach końcowych.

Pojawił się po raz pierwszy w akcie 11, kiedy Minako trafiła do szpitala po wypadku samochodowym, spowodowanym przez Zoisite'a. Matsuo zwrócił Minako jej walizkę, która została w bagażniku uszkodzonego samochodu i zapewnił dziewczynę że nikt nie zaglądał do jej własności. Powiedział Minako także o tym, co udało się ustalić policji na temat kierowcy, który spowodował wypadek.

Gdy Saitō wręczył Minako listę spraw do załatwienia, zadzwonił następnie do Matsuo, aby porozmawiać z nim o nowych piosenkach dziewczyny. Zwracał się przy tym do swojego podwładnego żartobliwie per "Amachachi". Później w tym samym odcinku, Matsuo przyjechał w ostatniej chwili (razem z Saitō, Usagi i Makoto) na ratunek Minako przed ludźmi tłoczącymi się w szpitalu, którzy przybyli by zobaczyć słynną idolkę.

Pojawił się również na bardzo krótko pod koniec aktu 35 na koncercie Minako, kiedy próbował ją ocucić, po tym jak zemdlała na scenie.