FANDOM

Mars Star Power, Make Up
Mars star power make up4
マーズ・スター・パワー・メイク・アップ
Māzu Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 15
Anime: odc. 63
Anime Crystal: odc. 15

Mars Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Marsa, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Sailor Mars w obu anime i mandze.

MangaEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w akcie 15 mangi, kiedy Rei przemieniła się w Sailor Mars, aby walczyć z Koan.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 63-151. Jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji dziewczyny z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Marsa, który pojawił się za nią na koniec przemiany.

Przebieg

W tej transformacji Rei podnosi rękę do góry, a strumień czerwonych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na czerwony. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Marsa w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie ogniste wstęgi. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Marsa obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Marsa.

MarsStarPower animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w odcinku 15.

MarsStarPower animacja (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideo Edytuj

Mars Star Power! Make Up (High Quality)

Mars Star Power! Make Up (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Sailor Moon Crystal - Mars Star Power (Sub Español)

Przemiana w anime Crystal