Mars Snake Fire (pl. Ognisty Wąż Marsa) – atak Czarodziejki z Marsa używany przez nią w mandze, anime Crystal, musicalach oraz grach wideo.

MangaEdytuj

W mandze był użyty po raz pierwszy przeciw Eudial w akcie 28. Aby go wykonać Czarodziejka z Marsa tworzy ognistego węża i posyła go w kierunku wroga.

Anime CrystalEdytuj

Po raz pierwszy Senshi użyła tego ataku w odcinku 29 przeciwko Eudial. Eudial jednak zdołała go odbić w nią i w Sailor Jupiter.

Aby wykonać ten atak, Sailor Mars wezwała ogień i otoczyła się nim, potem zaabsorbowała go swoją dłonią i rzuciła nim w przeciwnika. Płomień ognia przybrał potem postać węża, który atakował wrogów.

Mars Snake Fire (SMC)

MusicaleEdytuj

Atak pojawił się w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi, w którym wojowniczka użyła go do pokonania Death Ru, jednego z Death Mannetjes.

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w kilku grach wideo w tym Sailor Moon: Another Story, Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen, Sailor Moon S na 3DO oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Mars Snake Fire (gra)

Atak w grze Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • Dosłowne znaczenie znaków kanji użytych w japońskiej nazwie tego ataku w mandze to:
    • hebi – wąż;
    • hi – ogień;
    • honō – płomień.
  • Mimo że ten atak nigdy nie był używany w pierwszym anime, w pierwszym openingu sezonu Sailor Moon S jest pokazana krótka scena, w której Sailor Mars wykonuje atak, który mógł być właśnie Mars Snake Fire.
  • Gdy Sailor Mars używała tego ataku w grze Sailor Moon: Another Story, jego nazwę wypowiadała Michie Tomizawa, która podkładała głos wojowniczce w pierwszym anime.

GaleriaEdytuj

Klip wideoEdytuj

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Mars Snake Fire

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Mars Snake Fire

Atak w anime Crystal