FANDOM

Mars Power, Make Up
Mars Power SMC4
マーズ・パワー・メイク・アップ
Māzu Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Transformation Pen (oba anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 10
Anime: odc. 10
Anime Crystal: odc. 3
PGSM: akt 3

Mars Power, Make Up (pl. Potęgo Marsa, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Sailor Mars w obu seriach anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 10-61.

Przebieg

Rei podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Mars Power, Make Up. Znak planety Mars na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie ogniste wstęgi. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Marsa obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie.

MarsPower animacja

Anime CrystalEdytuj

MarsPower animacja (Crystal)

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Przebieg

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Srebrna Bransoletka przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Krzyżuje ręce, a jej paznokcie zmieniają kolor na czerwony. Następnie robi zamach ręką nad głową i zaczyna obracać się w wirze płatków róży, które tworzą trykot i zmieniają jej włosy. Przesuwa ręką po szyi, tworząc opaskę na szyję. Unosi ręce, na których tworzą się rękawiczki. Obraca się, pojawia się spódniczka. Następnie unosi ręce nad głowę, a fioletowe wstążki łączą się, tworząc kokardę. Dziewczyna dotyka palcami stóp, na których pojawiają się szpilki. Powoli przesuwa ręką przed twarzą i pojawia się jej tiara. Na końcu przyjmuje swoją końcową pozę, otaczają ją płomienie.

UwagiEdytuj

  • Mimo że w mandze Rei przemieniła się w Czarodziejkę z Marsa już w akcie 3, nie użyła zwrotu Mars Power, Make Up aż do aktu 10.

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj