FANDOM

Mars Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Marsa, Przemień Mnie) – trzecia kwestia użyta przez Rei Hino do przemiany w Super Sailor Mars w anime, a czwarta w mandze.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Rei do przemiany w mandze używała swojego Sailor Crystal, czyli Kryształu Marsa, który miał postać kryształowej broszki w kształcie serca. Otrzymała go od Phobos i Deimos, swoich strażniczek, które na Ziemi przybrały postać kruków. Przemiana ta po raz pierwszy pojawiła się w akcie 41. Dzięki niej dziewczyna przemieniła się w Super Sailor Mars.[1]

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Rei użyła zwrotu Mars Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Rei przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Mars.[2]

Aby przemienić się w swoją formę "Eternal", Rei dwa razy (akt 50 i 52) użyła kwestii Mars Crystal Power, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Rei w odcinkach 152-196. Jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Rei z tylko niewielkimi zmianami.

Przebieg

Symbol Marsa łączy się z strzałą i zostaje zamknięty w czerwonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Rei wykrzykuje słowa Mars Crystal Power, Make Up. Symbol Marsa na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Rei tworzy wokół siebie różdżką ognistą wstęgę i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Ogniste wstęgi zamieniają się w pierścienie ognia i przylegają do jej ciała. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Super Sailor Mars obraca się przodem i przybiera końcową pozę, w tle pojawia się Strzała Marsa.

MarsCrystalPower animacja

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Mars Crystal Power - Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

PrzypisyEdytuj

  1. W mandze tylko Sailor Moon i Sailor Chibi Moon były tytułowane jako "Super Sailor Moon" i "Super Sailor Chibi Moon".
  2. W mandze tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".