FANDOM

Ten artykuł dotyczy budynku, gdzie Sailor Senshi walczyły z Eudial w pierwszym anime. Zobacz też skrzypce Michiru Kaiō.
Marine Cathedral

Marine Cathedral (jap. マリン・カテドラル Marin Katedoraru) – katedra będąca w budowie w obszarze tokijskiej delty Odaiba. To tutaj odbyła się bitwa pomiędzy Sailor Senshi a Eudial w odcinkach 110 i 111 pierwszego anime.

Katedra jest miejscem, w którym Sailor Uranus i Sailor Neptune zgodziły się spotkać z Eudial, która miała im wyjawić, kto posiadał dwa Talizmany, których Senshi szukały od długiego czasu. Podczas ich podróży do tego budynku samolotem, wpadły w pułapkę Eudial, która skradła ich Kryształy Czystego Serca, odkrywając przy okazji, że to one były posiadaczkami Talizmanów.

Sailor Moon i reszta Inner Senshi przybyły na miejsce i rzuciły się w pościg za Eudial. Ta jednak, uprzednio przygotowana, za pomocą kombinacji magii i nauki zaminowała katedrę urządzeniami-pułapkami, które mogła odpalić i kontrolować za pomocą stołu z piłkarzykami. W samą porę pojawia się Setsuna Meiō i ujawnia się jako Sailor Pluto, nim Eudial może skrzywdzić Sailor Moon i pozostałe wojowniczki. Pluto odkrywa jej Talizman, Granatowy Klejnot i wskrzesza Sailor Uranus i Neptune. Przez połączenie trzech Talizmanów, pojawia się czwarty, Święty Graal. Jednak Eudial podpala pokój w katedrze i rzuca się po Graal, jednak wyprzedza ją Sailor Moon i to ona pierwsza chwyta Graal. Jako Super Sailor Moon udaje jej się odbić atak Eudial, przez co ta wylatuje przez ogromne okno katedry. Wściekła Eudial wsiada do jej samochodu i odjeżdża, planując wrócić do bazy Witches 5, jednak Mimete uszkodziła hamulce, przez co Eudial nie wyrabia się na zakręcie i zjeżdża z klifu wprost do morza.

Ciekawostki Edytuj

GaleriaEdytuj