FANDOM

Manegin
マネギン
Manegin
Manegin (Sera Myu)
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pierwsze wystąpienie: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen (musical)
Sailor Moon (Mega Drive) (gra wideo)
Aktorzy/aktorki: Kasumi Hyūga
Kiho Seishi (kaiteiban)

Maneginyouma, która pojawiła się w musicalu Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, jego wersji kaiteiban oraz w grze wideo Sailor Moon na Mega Drive. Jej imię jest grą słów na wyrazie „manekin” (jap. マネキン). W pierwszym musicalu w jej rolę wcieliła się Kasumi Hyūga, a w drugim Kiho Seishi.

MusicaleEdytuj

W musicalach Manegin miała moc zadawania różnych dolegliwości swoim wrogom, w tym paraliż, kichanie, głód, dezorientację i ból. Mogła też wezwać mniejsze pochłaniające energię youmy nazywane "Manegin Gundan" (jap. 军団 gundan, pl. "wojsko").

Kiedy Królowa Beryl i Królestwo Ciemności powrócili do życia, Manegin podeszła Usagi i jej przyjaciółki w dziale ze strojami kąpielowymi domu towarowego jako Haruna Sakurada. Zachęcała je, aby pojechały z nią na plażę na wakacje. Jednak Rei Hino, która wykryła prawdziwą naturę Haruny, zmusiła ją do powrócenia do postaci youmy. Manegin i jej sługusy zaatakowały dziewczyny próbując przejąć Srebrny Kryształ, a ona użyła swoich mocy, by zapobiec ich transformacji. Na szczęście Tuxedo Mask interweniował, a Manegin i jej sojusznicy odeszli. Choć Ami, Rei, Makoto i Minako goniły ją, zdołała uciec. Niektóre potwory Manegin Gundan zostały później wezwane przez Beryl, aby pomóc w walce z Tuxedo, ale Manegin się nie pojawiła. Nie było to do końca wyjaśnione, czy Manegin była rzeczywiście Haruną, czy youmą, która przyjęła jej wygląd.

Gry wideoEdytuj

W grze wideo Sailor Moon na Mega Drive Manegin pojawiła się na szczycie centrum handlowego jako pierwszy boss do pokonania. Wśród jej mocy była superprędkość i trujący oddech.

Wrogowie: Królestwo Ciemności