FANDOM

Maker Star Power, Make Up
Maker star power make up4
メイカー・スター・パワー・メイク・アップ
Meikā Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Star Maker
Przedmiot(y): Maker Change Star
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 51
Anime: odc. 177
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars

Maker Star Power, Make Up (pl. Potęgo Gwiazdy Tworzenia, Przemień Mnie) – kwestia użyta przez Kō Taiki do przemiany w Sailor Star Maker w anime, mandze i musicalach. W anime były wykorzystywane dwie różne sekwencje do transformacji, przy czym druga, bardziej rozbudowana po raz pierwszy (i jedyny) została użyta w odcinku 195.

Pierwsze animeEdytuj

W pierwszej wersji transformacji, pojawia się Sailor Change Star Taikiego i gwiazda na nim zaczyna się świecić. W blasku światła broszka umieszcza się na jego klatce piersiowej. Następnie przemienia się w swoją żeńską formę, a z następnym błyskiem ukazuje się w pełnej stroju sailor fuku.

W drugiej wersji transformacji, pojawia się Sailor Change Star Taikiego i gwiazda na nim zaczyna się świecić. Trzy gwiazdki przemknęły, a Taiki zaczął się powoli obracać, przemieniając w żeńską formę wojowniczki. Złota energia tworzy jej sailor fuku. W przeciwieństwie do Fighter i Healer nie przybiera ona końcowej pozy.

MangaEdytuj

Taiki po raz pierwszy użyła tej kwestii, aby przemienić się w Sailor Star Maker i zabić Sailor Aluminum Siren, razem z Sailor Star Fighter.

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsza wersja przemiany w anime
Druga wersja przemiany w anime

Klipy wideoEdytuj

Maker Star Power Make Up ver 1

Maker Star Power Make Up ver 1

Pierwsza wersja przemiany

Maker Star Power Make Up ver 2

Maker Star Power Make Up ver 2

Druga wersja przemiany