FANDOM

Magiczna moc ciemności! Inwazja Esmeraude
Logo ep76
暗黒の魔力! エスメロードの侵略
Ankoku no maryoku! Esumerōdo no shinryaku
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Tsunekiyo Ōtani
Scenariusz: Megumi Sugihara
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 4 grudnia 1993
Potwór: Marzipan
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Tajemnicza nowa wojowniczka, pojawienie się Czarodziejki z Plutona
Następny: Nasze uczucia są takie same! Usagi i Mamoru znowu zakochani

Magiczna moc ciemności! Inwazja Esmeraude (jap. 暗黒の魔力! エスメロードの侵略 Ankoku no maryoku! Esumerōdo no shinryaku) – 30 (76) odcinek drugiej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 4 grudnia 1993 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Usagi jest strasznie zazdrosna o Chibiusę, która przyciąga całą uwagę Mamoru. W międzyczasie do księcia Dimande'a i Saphira dołącza nowa postać... Esmeraude, która opowiada o Kryształowych Punktach ukrytych w Tokio.

Esmeraude proponuje, by przenieśli moc Złego Czarnego Kryształu do XX wieku i wypełnić je mroczną mocą. Aby tego dokonać, mówi, że odnajdzie Negatywne Punkty i z pomocą Dark Henge skonstruowanych przez Saphira, które posłużą do otwarcia Czarnych Wrót.

Pierwszy punkt znajduje się w nowej ciastkarni Maxi-5, do której przybywają Wojowniczki. Usagi i Esmeraude wciskają do buzi ciastko za ciastkiem, ale Minako, Makoto, Ami i Rei ją zabierają. Przebudza się kryształowy punkt, a z nim demon, który unieruchamia Czarodziejki i więzi je w ciastkach. Tylko Sailor Moon nie zostaje uwięziona i unicestwia bestię atakiem Moon Princess Halation. Tymczasem Esmeraude już wie o istnieniu Wojowniczek i chce je jak najszybciej unieszkodliwić, by zdobyć serce księcia Dimande'a.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Akcja Esmeraldy.