FANDOM

Lilith of Darkness
Miki Matsuoka - Lilith of Darkness
Pierwsze wystąpienie: Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi
Informacje
Miejsce zamieszkania: Transylwania
Powiązania: Dark Cain
Dane osobowe
Płeć: kobieta

Lilith of Darkness (jap. リリス・オブ・ダークネス Ririsu Obu Dākunesu) – postać pojawiająca się jedynie w musicalach Kessen / Transylvania no Mori - Shin Toujou! Chibi Moon wo Mamoru Senshi-tachi i jego wersji Kaiteiban. W jej rolę w musicalach wcieliły się Miki Matsuoka i Tarika Imamiya.

BiografiaEdytuj

Lilith, znana również jako „Królowa Demonów”, prawdopodobnie ma kilka tysięcy lat i żyła od zarania ludzkości. Spytana przez Bloody Dracul Vampir kim właściwie jest odpowiedziała, że jest matką ludzkości. Powstała z tej samej ziemi, co Adam, uważała, że mężczyźni i kobiety są równi. Odmówiła zostania żoną Adama. Bóg ukarał Lilith za to, zmuszając ją do rodzenia stu dzieci codziennie i zabijania ich wszystkich. To doprowadziło Lilith do szaleństwa, a ona próbowała utopić się w Morzu Czerwonym, ale została uratowana przez upadłego anioła Lucyfera. Oboje związali się, a ich dzieci stały się demonami.

Kiedy nadarzyła się okazja, postanowiła, że będzie obali świat Boga i w jego miejsce stworzy świat równości. Pragnęła stać się „matką wszystkiego” i często naziwała siebie „Matka”. Aby to zrobić wykorzystała moc starożytnej fenickiej bogini Astarte, która została uwięziona w ciele Shivy/Sailor Astarte. Lilith zjednoczyła wampiry, wilkołaki i Samael Quartet, aby pomogli jej w misji, choć Bloody Dracul Vampir, przywódczymi wampirów, podejrzewała jej zamiary. Lilith uważała, że rozłączając świat śmiertelników i świat podziemi było niewybaczalne i starała się połączyć je kradnąc Srebrny Kryształ Sailor Moon.

GaleriaEdytuj