FANDOM

Labirynt luster! Schwytana Chibi Moon
163.avi snapshot 02.37 -2010.02.01 13.29.42-
鏡の迷宮!捕えられたちびムーン
Kagami no meikyū! Toraerareta Chibi Mūn
Sezon: Sailor Moon SuperS
Reżyseria: Harume Kosaka
Scenariusz: Yōji Enokido
Reżyser animacji: Mari Tominaga
Premiera: 10 lutego 1996
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Epicentrum ciemności – Cyrk Martwego Księżyca
Następny: Ukazanie się Złotego Kryształu! Zaklęcie Nehellenii

Labirynt luster! Schwytana Chibi Moon (jap. 鏡の迷宮!捕えられたちびムーン Kagami no meikyū! Toraerareta Chibi Mūn) – 36 (163) odcinek czwartej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 10 lutego 1996 roku.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek zaczyna się w komnacie, do której została przeniesiona Chibiusa. Jej dzwonki reagują na chłopaka, który okazuje się być Heliosem. Zaraz potem pojawia się Nehellenia i przedstawia się dziewczynie. Łapie Chibiusę w swoją pajęczynę i zabiera jej Złote Lustro Marzeń. Chce się upewnić, czy na pewno wybrała tę osobę, która posiada Pegaza w swoich snach. Tymczasem CereCere robi nowy sprzęt i widzi, że nieprzytomna Chibiusa ma to Lustro Marzeń i podmienia dziewczynkę na balon. Nehellenia na nic nie zwraca uwagi i nie zauważa różnicy między Chibiusą a balonem. Rozkazuje Zirconii jak najszybciej unieszkodliwić Wojowniczki, które są silniejsze od Amazonek. Kobieta tworzy iluzję, która sprawia, że Czarodziejki się rozdzielają i spotykają swe odbicia, które chcą im wmówić, że dziewczynie nie leży w naturze być wojowniczką, lecz nosić piękne suknie i umawiać się na randki z przystojnymi chłopakami. Tylko Usagi się orientuje, że jej odbicie to tylko iluzja, która ma jej skasować pamięć o swym przeznaczeniu, o swych przyjaciółkach, Pegazie, Chibiusie i Mamoru. Niszczy lustrzany labirynt atakiem Moon Tiara Action. Chibiusa budzi się ze snu i widzi, że Amazonki traktują Pegaza jak zabawkę. Przedziera się przez płomień marzeń i ratuje swego ukochanego. Zirconia dowiaduje się, że Amazonki podmieniły Chibiusę i bawiły się Pegazem. Za karę uwięziła je w lustrzanym więzieniu. JunJun nadal rozmyśla o uczuciu tej małej Czarodziejki, która jest zakochana w Pegazie.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka to Lustrzany labirynt.