FANDOM

Kwiatowa Youma (jap. 花妖魔 Hana Yōma, dosł. "kwiatowy demon"; ang. Flower Youma) – zbiorowy termin określający co najmniej cztery różne odmiany roślinopodobnych humanoidów. Wystąpiły wyłącznie w Sailor Moon R: The Movie.

MorfologiaEdytuj

Glycinakwiat

Glycina w formie kwiatu.

Dokładne pochodzenie Kwiatowych Youm było nieznane, chociaż niektóre odmiany były znane ludziom ze Srebrnego Milenium. Kwiatowe Youmy żywiły się energią innych gatunków i były znane z tego, że dewastowały całe planety. Najbardziej znane odmiany bardzo przypominały kobiety zarówno pod względem rozmiaru, jak i kształtu powyżej torsu, lez miały ciemnoniebieskie włosy i niezwykle bladą skórę. Rysy twarzy były niemal identyczne u każdej z odmian, ale każdy typ posiadał różną dolną część ciała i ruchliwość. Znane odmiany były określane jako Dahlian, Glycina, Campanula i Xenian. Ostania z nich najbardziej różniła się od innych typów Kwiatowych Youm, posiadając najmniej groźną fizyczną postać, ale i wysoko rozwinięty intelekt oraz zdolność do wpływania na myśli innych żywych stworzeń oraz kontrolowania ich.

DahlianEdytuj

Dahlian0

Dahlian

GlycinaEdytuj

Glycina0

Glycina

CampanulaEdytuj

Campanula0

Campanula

XenianEdytuj

Xenian0

Xenian

Atak na ZiemięEdytuj

Niespotykana asteroida zawierająca tysiące Kwiatowych Youm i ich ziarna była raz widziana w pobliżu Ziemi. Naiwny kosmita Fiore, który przelotnie zaprzyjaźnił się z Mamoru Chibą w jego dzieciństwie, znalazł się pod wpływem Kwiatu Xenian i wpadł w obsesję, polegającą na wymierzeniu kary Ziemianom za to, że opuścili Mamoru. Początkowo parę nasion Glyciny spadło z asteroidy i rozwinęło się na Ziemi. Aktywność Glyciny, która rozwinęła się w Tokio była na tyle duża, że przykuła uwagę Sailor Teamu. Później Tuxedo Mask został porwany przez Fiore'a i zabrany na jego asteroidę. Sailor Team podążyły ich tropem, ale zostały zaatakowane przez hordy Kwiatowych Youm, głównie Dahlianów. Wiele Kwiatowych Youm zostało zniszczonych przez Sailor Team, jednak były w stanie szybko odnowić swoje straty. Jednak większość zginęła, kiedy Tuxedo Mask zaatakował Fiore'a i na krótko zakłócił wpływ Kwiatu Xenian na kosmitę. Sama Xenian została zniszczona przez użycie Srebrnego Kryształu przez Sailor Moon.

CiekawostkiEdytuj