FANDOM

AmazonQuartet

Kwartet Amazonek w anime
Od lewej: JunJun, VesVes, PallaPalla oraz CereCere

AmazonQuartet manga

Kwartet Amazonek w mandze
Od góry, z lewej: VesVes, CereCere, PallaPalla oraz JunJun

AmazonQuartet seramyu

Kwartet Amazonek w musicalu
Od lewej: VesVes, PallaPalla, JunJun oraz CereCere

Kwartet Amazonek (jap. アマゾネス・カルテット Amazonesu Karutetto, ang. Amazoness Quartet) – cztery młode dziewczyny (CereCere, VesVes, JunJun i PallaPalla), podwładne Królowej Nehellenii, które służyły w jej Cyrku Martwego Księżyca.

W animeEdytuj

Odkrycie NehelleniiEdytuj

Amazon Quartet pierwotnie żyły w dżungli. Pewnej nocy odkryły lustro, w którym Królowa Nehellenia została opieczętowana. Królowa rozmawiała z nimi przez lustro, mówiąc, że to ich śmiech ją obudził. Obiecała im wieczną młodość i cztery magiczne amazońskie Kamienie, dające im magiczną władze.

Służby w Cyrku Martwego KsiężycaEdytuj

Cztery dziewczyny stały się częścią Cyrku Martwego Księżyca. Kiedy Amazońskie Trio zawiodło, Kwartet Amazonek wysłał Lemura, Mister Magic Pierrot, by zamordował Trio. Zajęły ich miejsce, przejmując operacje, by pod rozkazami Zirconia szukać Złotego Lustra.

Zdrada przez NehellenięEdytuj

Gdy Sailor Senshi zyskały dostęp do namiotu Cyrku Martwego Księżyca, Amazon Quartet zostały przypieczętowane do luster przez Nehellenię. Ich siła wtedy została przekierowana do Zirconii, by pomóc jej w jej bitwie z Inner Senshi.

Amazonki odkryły, że zostały wykorzystane i idąc za radą Sailor Moon rozbiły swoje kule. To wypuściło ich spod władzy Nehellenii i zmusiło Zirconię do wycofania się.

Odniosły potem jeszcze sukces, kradnąc Złoty Kryształ Nehellenii i zastępując go ananasem.

Gdy Nehellenia została ponownie zapieczętowana, a cyrk został zniszczony, one odeszły, by przypuszczalnie żyć jako normalne dziewczyny.

W mandzeEdytuj

W mandze Kwartet Amazonek został przebudzony przez Nehellenię i zmuszony, by jej służyć. Sailor Saturn uwolniła je, kiedy Cyrk Martwego Księżyca został zniszczony. Przeniosła dziewczyny do Nowej Królowej Serenity. Królowa użyła Srebrnego Kryształu i z powrotem sprowadziła na nie sen. Miały czekać, aż nadejdzie czas, gdy staną się Sailor Quartet, czyli strażniczkami Sailor Chibi Moon.

Sailor QuartetEdytuj

Zobacz więcej w osobnym artykule.

W musicalach Edytuj

Kwartet ukazuje się w kilku z scenicznych musicali.

Utworzone przez profesora Tomoe były znane jako Sammael Quartet. Są przedstawione jako młode dziewczyny około wieku Chibiusy[1].

Utworzone z Gwiezdnego Ziarna Chibiusy i połączone z nią, mogą się przekształcić w Sailor Quartet.

PrzypisyEdytuj

  1. To znaczy na jaki Chibiusa wiek wyglądała. W mandze, mimo dziecięcego wyglądu miała ponad 900 lat.
Wrogowie: Martwy Księżyc
DeadMoonSymbol