FANDOM

Księżycowy Zamek (jap. ムーン・キャッスル Mūn Kyassuru; ang. Moon Castle) – zamek na Księżycu, w którym mieszkała Księżniczka Serenity z matką w zamierzchłej przeszłości, w czasach Księżycowego Królestwa.

Zamieszkiwały tutaj także cztery strażniczki czuwające nad Księżniczką mieszkającą w zamku: Sailor Mercury, Sailor Mars, Sailor Jupiter oraz ich przywódczyni – Sailor Venus, a także dwa koty-doradcy: Luna i Artemis. Zamek był strzeżony z zewnątrz przed intruzami i najeźdźcami przez trzy inne wojowniczki: Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto, choć te wojowniczki nie były dobrze znane przez wojowniczki z Królestwa.

Wewnątrz zamku znajdowały się też miejsca, do których wstęp był zabroniony. Było to między innymi przejście do Drzwi Czasoprzestrzeni. Pośrodku zamku znajdowała się Komnata Modlitwy, w której centrum stała Kryształowa Wieża.

Księżycowy Zamek został zniszczony po ataku Królowej Beryl i Metarii. Jednakże w XX wieku, dzięki mocy Sailor Moon po jej ostatecznej walce z Metarią, zamek został przywrócony do swojej dawnej świetności.

W mandze oraz live-action nad zamkiem, jak również nad pozostałą zamieszkaną częścią Królestwa, znajdowała się magiczna kopuła.

Galeria Edytuj