FANDOM

Księżycowa potęga miłości! Koniec koszmaru
172.avi snapshot 01.43 -2010.03.10 10.02.54-
愛のムーンパワー! 悪夢の終わる時
Ai no mūn pawā! Akumu no owaru toki
Sezon: Sailor Moon Sailor Stars
Reżyseria: Junichi Satō
Scenariusz: Ryōta Yamaguchi
Reżyser animacji: Miho Shimogasa
Premiera: 4 maja 1996
CHRONOLOGIA
Poprzedni: W imię miłości! Niekończąca się walka w świecie zła
Następny: Pożegnania i spotkania! Zmienne gwiazdy przeznaczenia

Księżycowa potęga miłości! Koniec koszmaru (jap. 愛のムーンパワー! 悪夢の終わる時 Ai no mūn pawā! Akumu no owaru toki) – 6 (172) odcinek piątej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 4 maja 1996 roku.

Opis odcinka Edytuj

W zamku Nehellenii Czarodziejka z Saturna walczy ze złowrogą królową, jednocześnie niespokojnie zerka w stronę Chibi Moon. Dziewczynka potrząsa Mamoru i próbuje go wybudzić ze snu, lecz bezskutecznie. Sailor Saturn zaczyna grozić Nehellenii swoją Glewią Ciszy, lecz kobiety to nie rusza. Za sprawą królowej, Mamoru odpycha Chibiusę, następnie Nehellenia chce go uwięzić w lustrze. Czarodziejka z Saturna nie ma innego wyjścia i decyduje się użyć mocy destrukcji przeciwko Nehellenii. Królowa doskonale wie, że będzie to kosztowało życie również samej Sailor Saturn i jest przerażona, gdy widzi jej zdecydowanie. Czarodziejka broni Chibiusę i Mamoru przed atakami Nehellenii za pomocą Silence Wall. Następnie decyduje się użyć swojej pełnej mocy i wykrzykuje Silence Glaive Surprise. Atak ten niemal całkowicie niszczy zamek królowej, wstrząsy odczuwa nawet Usagi przedzierająca się przez kolczaste krzewy. Nagle okazuje się, że od użycia pełnej mocy destrukcji Czarodziejki z Saturna powstrzymała ją Chibi Moon. Chibiusa zdążyła jeszcze wyszeptać Hotaru, że nie chciała, żeby umierała, po czym dziewczynka zaczyna rozpływać się w powietrzu. Przerażona Hotaru próbuje jej pomóc, lecz wykorzystuje to Nehellenia. Królowa wytrąca Glewię Ciszy z ręki wojowniczki i zamyka ją w lustrze.

W zamku wreszcie pojawia się wykończona Usagi. Otrzeźwia ją widok znikającej Chibiusy. Przerażona Usagi błaga dziewczynkę, by nie odchodziła. Chibiusa wypowiada swe ostatnie słowa: "Usagi... Nie mogłam uratować... Mamoru... Wierzę w ciebie... Czuję ciepło...", a potem całkowicie znika. Usagi zaczyna szlochać. W międzyczasie Nehellenia ciska w zrozpaczoną dziewczynę potężny grom. Nie chce patrzeć na twarz Usagi, wcielenie księżniczki Białego Księżyca, czyli Serenity.

Nehellenia opowiada Usagi swoją historię. Gdy była mała, wszyscy ją uwielbiali. Jednak w żadnym ze swoich poddanych nie mogła znaleźć przyjaciół. Coraz częściej zaczynała stawać przed lustrem i wmawiać sobie, że jedyną osobą, na której może polegać, jest ona sama. Stawała się coraz bardziej próżna i chłodna wobec swoich poddanych.

Usagi prosi Nehellenię, by puściła wszystkich wolno, a całą nienawiść zwróciła przeciw niej. Jej łzy zdejmują z Mamoru zaklęcie, Czarodziejki uwolnione są z luster, a Chibiusa powraca do życia. Wszystkie wojowniczki łączą siły. Dzięki temu dziewczyna dostaje już permanentnie przemienia się w Wieczną Czarodziejkę z Księżyca i zyskuje nową broń oraz broszkę. Nehellenia atakuje Chibi Moon, ale odczarowany Mamoru przemienia się w Endymiona i zasłania dziewczynkę swoją peleryną. Moce wszystkich Senshi Układu Słonecznego oraz Endymiona zostają połączone, dzięki czemu Nehellenia otrzymuje drugą szansę. Teraz jako mała dziewczynka Nehellenia chce naprawić swe błędy i zdobyć przyjaciół.

Wojowniczki i Mamoru powracają na Ziemię, nie wiedząc, że zbliża się nowy potężny wróg, który uwolnił Królową Nehellenię.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka to Koniec koszmarów.