FANDOM

Artbook 4 s50

Księżniczki Układu Słonecznego (jap. 太陽系のセーラープリンセス Taiyōkei no Sērā Purinsesu, ang. Solar System Sailor Princesses lub Senshi Princesses) – termin używany przez Sailor Power Guardians w odniesieniu do Senshi Układu Słonecznego, kiedy pojawiły się jako księżniczki ich odpowiednich planet w sukniach, a nie w sailor fuku, podobnie jak Sailor Moon mogła przemienić się w Księżniczkę Serenity. Księżniczki pojawiły się tylko w mandze (poza Księżniczką Serenity i Małą Damą). Wszystkie na czołach mają planetarny symbol swojej planety.

Każda z księżniczek w przeszłości mieszkała w zamku Układu Słonecznego orbitującym wokół planety, której była strażniczką. Zamki nazwane są od księżyca danej planety, z wyjątkiem zamku Księżniczki Merkury i Księżniczki Wenus. Zamek Sailor Venus był już wcześniej wspomniany w mandze Hasło brzmi: Sailor V.

MangaEdytuj

W akcie 48 mangi Sailor Team przemieniły się w Księżniczki Układu Słonecznego, którymi były w przeszłości. Później Księżniczki, dzięki pomocy swoich Sailor Power Guardians, przywołały moc zamków swych ojczystych planet i skierowały ją do Holy Moon Cálice, która dała im moc do przemiany w Eternal Sailor Senshi. Z tą mocą, Sailor Moon i reszta wojowniczek były w stanie zniszczyć Królową Nehellenię i Zirconię.

W akcie 53 Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto odwiedziły swoje zamki. Każdy zamek jest wyposażony w urządzenia najnowszej generacji; każdy zamek jest również strzeżony przez jego Sailor Power Guardian, która jest miniaturową wersją Senshi, którą się opiekuje. Sailor Pluto powiedziała, że pamięta swój zamek. Dodała również, że wszystkie pałace były dane wszystkim Senshi Układu Słonecznego (z wyjątkiem Małej Damy i Księżniczki Serenity) przez Królową Serenity, kiedy Księżniczki się urodziły.

W Materials Collection Naoko Takeuchi ukazała szczegółowe rysunki unikalnych sukni Księżniczek. Suknie pojawiały się na ciałach Senshi w jakichś ważnych momentach w łukach fabularnych Yume i Stars. Były również pokazane w artbooku Original Picture Collection Volume IV.

Co ciekawe, Senshi w retrospekcjach swych wspomnień, dotyczących wizyt w Srebrnym Milenium, zawsze były ubrane w sailor fuku, a nie w swoje suknie.

Księżniczki Układu SłonecznegoEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz takżeEdytuj