FANDOM

Księżniczka Rubina
Rubina1
Seiyū: Kikuko Inoue
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 146
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Królestwo Ametyst
Zawód/zajęcie: Księżniczka, ambasadorka
Powiązania: Usagi Tsukino, Chibiusa
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Księżniczka Rubina (jap. プリンセス・ルビーナ Purinsesu Rubīna) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawiła się jedynie w odcinku 146.

Była księżniczką i ambasadorką Królestwa Ametyst. Księżniczka Rubina została po raz pierwszy wspomniana na początku odcinka, kiedy zniknęła ze swojego hotelu przed międzynarodową konferencją, która miała miejsce w Tokio. Po raz pierwszy pojawiła się przed Usagi i Chibiusą, gdy obie kłóciły się o to, która miała nieść zakupy. Podążyła za nimi do ich domu, a później towarzyszyła im na festiwalu w dzielnicy Jūban.

Mimo że Rubina dobrze bawiła się na festiwalu, wpakowała się w kłopoty, kiedy rozdała balony i uciekła bez płacenia za nie. Po tym powiedziała, że chce być normalną dziewczyną, wolną od obowiązków związanych z byciem księżniczką, a potem ponownie uciekła. W końcu wpadła na Mamoru, który przypomniał jej, że jej ludzie martwią się o nią, a także przekonał ją do pozostania z Usagi i Chibiusą przez jeszcze chwilę, aby przemyślała swoją decyzję.

Rubina wzbudziła uwagę Amazońskiego Tria. Tygrysie Oko nazwał ją "starą" i nie chciał sprawdzać jej Lustra Marzeń, więc ostatecznie zaatakował ją Jastrzębie Oko. Została uratowana przed nim i lemurem Elephanko przez Sailor Moon, Sailor Chibi Moon i Tuxedo Mask, który następnie odprowadził ją do ambasady po zakończonym festiwalu.

CiekawostkiEdytuj

Galeria Edytuj