FANDOM

Katarina
Katarina
Seiyū: Yūko Mita
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 42
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Londyn, Wielka Brytania
Zawód/zajęcie: Oficer Interpolu
Formy: Papillon
Powiązania: Sailor V, Alan
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Katarina (jap. カタリナ Katarina) – oficer Interpolu oraz przyjaciółka Minako, którą poznała jako Sailor V, kiedy ścigała londyńską youmę. Jest ona jedną z niewielu cywili, które są świadome tożsamości wojowniczki.

Historia Edytuj

Podczas pobytu w Londynie Katarina uczyła Minako języka angielskiego i traktowała ją jak młodszą siostrę. Minako spotkała się również z niejakim Alanem w Londynie, w którym się zakochała. Alan nie był świadomy jej uczucia, a kiedy Minako przedstawiła mu Katarinę, on zakochał się w niej. Pewnego dnia, kiedy Katarina i Sailor V były w trakcie sprawy, Sailor V została złapany w eksplozji magazynu, a Katarina była zdewastowana, myśląc że jej przyjaciółka nie żyje. Podbiegła do Alana szukając pocieszenia w jego ramionach.

W odcinku 42 przyjechała do Japonii, by odwiedzić Minako. Została wykorzystana przez Królestwo Ciemności, ponieważ znała prawdziwą tożsamość wojowniczki. Została zmieniona w demona Papillon, ale Czarodziejka z Księżyca uleczyła ją Księżycową Pałeczką. Po zmienieniu w człowieka, pogodziła się z Sailor Venus.

GaleriaEdytuj