FANDOM

KaraokeCrown

Karaoke Crown (jap. カラオケ・クラウン Karaoke Kuraun) – salon karaoke, który pojawił się po raz pierwszy w akcie 1 serialu Pretty Guardian Sailor Moon. Jego odpowiednikiem z anime i mangi jest Game Center Crown.

W Karaoke Crown Usagi i jej przyjaciółki lubiły spędzać czas. Znajdowało się tu również wejście do Tajnej Bazy, która w tej serii była prywatnym pokojem do karaoke, który zdawał się istnieć w innym wymiarze.

Motoki pracował w salonie karaoke i prawie zawsze widziano go za główną ladą, mówiącego do swojego żółwia, Kamekichiego. Po tym jak Królowa Beryl zmusiła Nephrite'a do samobójstwa i gdy odrodził się jako zwykły człowiek, Motoki ulitował się nad nim i pomógł mu się zaczepić do pracy w Karaoke Crown.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie sceny w Karaoke Crown (poza Tajną Bazą) były kręcone w prawdziwym salonie karaoke.
  • Na ścianie niedaleko drzwi frontowych w Karaoke Crown wisiał plakat z napisem "kryjówka". Niektórzy fani zastanawiali się, czy mogłoby to być ironiczne odniesienie do faktu, że wejście do Tajnej Bazy jest w tym budynku.