FANDOM

Kamienie Amazonek (jap. アマゾン・ストーンズ Amazon Sutōnzu; ang. Amazon Stones) – cztery magiczne kamienie, z wyglądu przypominające kule, które pojawiły się w czwartej serii anime oraz części Yume mangi. Amazonki używały ich do rzucania zaklęć i wykonywania ataków przeciwko Sailor Senshi oraz aby wydobyć Lustra Marzeń z ciał ich ofiar (w pierwszym anime).

AnimeEdytuj

Kule podarowała Amazonkom Królowa Nehellenia. Moce kamieni zostały zwiększone przez Nehellenię w odcinku 162. Kiedy otrzymały dodatkowe moce, wszystkie cztery kule na chwilę zmieniły kolory na czarny, zanim powróciły do swoich oryginalnych barw. Później Sailor Moon przekonała Amazonki, aby rozbiły swoje kule, żeby uwolnić się od kontroli Nehellenii.

MangaEdytuj

Kamienie Amazonek (manga)

W mandze Zirconia zamknęła Amazonki w kulach, gdy dowiedziała się, że Sailor Saturn próbowała uwolnić dziewczyny. Po pokonaniu Nehellenii Sailor Saturn dała kamienie Nowej Królowej Serenity, która użyła mocy Srebrnego Kryształu, aby uwolnić Kwartet z kul i przywrócić je do ich prawdziwych postaci (czyli Sailor Quartet).

Galeria Edytuj

Pierwsze anime