FANDOM

Kakeru Ōzora
Kakeru Ozora - anime1
Seiyū: Masami Kikuchi
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: Ukochany Księżniczki Kagui
Anime: Sailor Moon S: The Movie
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Astronom, pracownik NASDA
Dane osobowe
Wiek: 29 lat
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Kakeru Ōzora (jap. 宇宙翔 Ōzora Kakeru) – postać z historii Ukochany Księżniczki Kagui i jej ekranizacji anime Sailor Moon S: The Movie. Kakeru jest astronomem, który marzył o księżniczce, która mieszkała na Księżycu. Odkrył nową kometę, którą nazwał na jej cześć – Śnieżna Księżniczka Kaguya – i którą obserwował z obsesyjną fascynacją, a kiedy znalazł jej kawałek, który spadł na Ziemię, zabrał go do domu, aby go zbadać. Na nieszczęście dla niego na komecie znajdowały się stworzenia z lodu chcące zamrozić całą Ziemię, a fragment, który znalazł, odbierał mu energię.

AnimeEdytuj

Kiedy Księżniczka Kaguya zgubiła kryształ, to właśnie Kakeru go znalazł. Później ratuje Lunę przed pędzącym samochodem i opiekuje się nią, gdy spostrzega, że ma gorączkę. Dzięki Lunie zrozumiał, że miłością jego życia jest Himeko. Wcześniej na księżycu, Luna powiedziała mu, że nie może z nim żyć, nawet jako człowiek. Pod wpływem jej uczuć doszło do pocałunku. Następnego dnia Kakeru odwiedza Himeko na lotnisku, gdzie zakochana w nim Luna daruje mu i Himeko woreczek z kwiatami z domu Usagi i wstążeczką, którą Luna dostała od Kakeru.

MangaEdytuj

Kakeru po raz pierwszy pojawia się łapiąc kryształ będący kawałkiem komety, która leci w kierunku Ziemi. Później ratuje Lunę przed potrąceniem przez samochód i zabiera ją do swojego laboratorium. Potem ona zakochuje się w nim i często go odwiedza, dostając od niego prezenty, np. wstążkę i cukierki.

Kakeru jest genialnym naukowcem. Kocha astronomię od dziecka, a w wieku 12 lat nawet zaprojektował rakietę. Ma stopień naukowy z dziedziny lotów kosmicznych inżynierii, chemii, fizyki, biologii i medycyny; ale nie został wybrany na astronautę, ku zaskoczeniu innych. Nie próbuje już zostać astronautą, ale dołączył do zespołu rozwoju przestrzeni kosmicznej. Jego przyjaciółka z dzieciństwa, Himeko, uważa, że porzucił swoje marzenie zostania astronautą, ale w rzeczywistości powodem tego jest choroba serca, która uniemożliwiła mu osiągnięcie tego celu.

Kakeru odkrywa kometę, która zmierza w kierunku Ziemi, i nazywa ją "Księżniczka Kaguya", tak jak postać z legendy. Kometa znika (inni naukowcy spekulują, że uległa spaleniu), ale kawałek komety, który znalazł, staje się coraz większy i większy, a sam Kakeru staje się coraz bardziej chory. Po zasłabnięciu ujawnione zostało, że ma wadę serca, która uniemożliwia mu zostanie astronautą.

Wraz ze wzrostem kryształu, w jego wnętrzu zaczyna być coraz bardziej widoczna postać Śnieżnej Księżniczki Kagui.

Podczas gdy Kakeru leży w szpitalnym łóżku, chory, Księżniczka Kaguya wchodzi przez okno w szpitalne, co zauważa Luna i zawiadamia Usagi. Dziewczyna przybywa na miejsce i przemienia się w Czarodziejkę z Księżyca, ale Księżniczka Kaguya wycofuje się na jej widok. Usagi z Luna informują Himeko o zaistniałej sytuacji. W miarę upływu czasu Kakeru chce trzymać odłamek komety blisko siebie. Himeko widzi jego obsesję i tłucze kryształ o podłogę. Księżniczka Kaguya jest wściekła, że jej ciało wewnątrz kryształu zostało zniszczone, dlatego wysyła Śnieżne Tancerki na całą Ziemię, zamrażając ją.

Galeria Edytuj