FANDOM

Kaitō Ace
Kaitō Ace
Pierwsze wystąpienie: Vol. 9 (cameo; Sailor V)
Vol. 10
Pierwsze wystąpienie w:
Informacje
Przynależność: Agencja Dark
Zawód/zajęcie: idol, agent z Agencji Dark
Aliasy: Ace Saijō
Formy: Adonis, Danburite
Powiązania: Sailor V
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Humanoid

Kaitō Ace (jap. 怪盗A Kaitō Ēsu) – postać z mangi Hasło brzmi: Sailor V. Jest to bohater serialu telewizyjnego grany przez idola Ace Saijō. Minako zakochała się w nim po tym jak widziała go rzucającego słodycze bez cukru, które odwróciły efekt czekoladek Grubiny w rozdziale 9.

Wydawał się traktować swoją rolę jako Kaitō Ace poważnie, aby móc pomagać Sailor V. Miał atak o nazwie Delicious Four-Card Shot. Jednak dopiero później ujawnił, że w rzeczywistości było to tylko przykrywką dla jego prawdziwej działalności jako Danburite, czyli przywódca Agencji Dark i reinkarnacja Adonisa. Użył talii kart do gry, aby odczytać Sailor V jej miłosną przepowiednię przed tym, jak jego tożsamość została ujawniona oraz ponownie tuż przed swoją śmiercią.

Etymologia Edytuj

  • Danburite w przebraniu rzucającego kartami wojownika nosi alias Kaitō Ace (jap. 怪盗A(エース) Kaitō Ēsu). Zestawienie japońskiego wyrazu kaitō (jap. 怪盗, pl. „tajemniczy złodziej, złodziej-fantom, włamywacz-artysta”) i litery A, będącej skrótem angielskiego wyrazu ace („as, tuz”).
  • Jako słynny idol nosił alias Ace Saijō (jap. 最上A(エース) Saijō Ēsu). Japoński wyraz saijō (jap. 最上) oznacza „najwyższy, najlepszy”.