FANDOM

Jupiter Thunderbolt
ジュピター・サンダーボルト
Jupitā Sandāboruto
Jupiter Thunderbolt (Crystal)
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Piorunochron (manga i Crystal)
Jupiter Star Tambourine (tylko PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 5 (shinsōban)
Anime Crystal: odc. 5
PGSM: akt 26
Sera Myu: Petite Étrangère
Jupiter Thunderbolt (pl. Piorun Jowisza) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, anime Crystal i Pretty Guardian Sailor Moon. Polegał on na użyciu pioruna, który osłabiał przeciwnika. Był jej pierwszym atakiem w mandze i Crystal, a w PGSM był jej ostatecznym, najsilniejszym atakiem.

MangaEdytuj

W oryginalnej wersji mangi, pierwszy atak Sailor Jupiter nie został nazwany, ale przypominał Supreme Thunder. Nadano mu tę nazwę w przedrukowanych wydaniach mangi shinsōban i kanzenban. Atak został użyty tylko raz w akcie 5, w celu zniszczenia Nephrite'a. Podobnie jak w ataku Supreme Thunder w anime, Sailor Jupiter wzywała moce Jowisza, by wywołać burzę i przywołać piorun za pomocą jej piorunochronu.

Anime CrystalEdytuj

W anime Sailor Moon Crystal Czarodziejka użyła ataku w podobny sposób, ale zniszczyła tylko youmę pannę młodą.

Jupiter Thunderbolt

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serii live-action, Jupiter Thunderbolt był atakiem specjalnym Sailor Jupiter, wykonywała go przy pomocy Jupiter Star Tambourine. Jest to jej najsilniejszy atak. Użyła go tylko dwa razy: w akcie 26 razem z Moon Twilight Flash Sailor Moon w celu zniszczenia jednego z potworów Nephrite'a i ponownie w akcie 48 przeciw Metaria Endymionowi.

GaleriaEdytuj

Manga
Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj

Jupiter Thunderbolt

Jupiter Thunderbolt

Atak z anime Crystal

Sailor Jupiter LA - Jupiter Thunderbolt!

Atak z serialu aktorskiego

PrzypisyEdytuj

  1. W wersji oryginalnej Sailor Jupiter powiedziała Ikazuchi wo furase yo! (jap. いかずち を ふらせよ!), które można przetłumaczyć na "Ześlij błyskawicę!"