FANDOM

Jupiter Star Power, Make Up
Jupiter star power make up4
ジュピター・スター・パワー・メイク・アップ
Jupitā Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 16
Anime: odc. 65
Anime Crystal: odc. 15

Jupiter Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Jowisza, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Sailor Jupiter w obu anime i mandze.

MangaEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w akcie 16 mangi, kiedy Makoto razem z Ami i Usagi przemieniły się w Senshi, aby walczyć z Berthier.

Kolejny raz przemiana pojawiła się w akcie 17, kiedy Makoto razem z Minako i Usagi przemieniły się, aby walczyć z Petz.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 65-151. Jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Jowisza, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

Przebieg

W tej transformacji Makoto podnosi rękę do góry, a strumień zielonych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na zielony. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Jowisza w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie za pomocą błyskawic wstęgę. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Jowisza obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Jowisza.

JupiterStarPower animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w odcinku 15.

JupiterStarPower animacja (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideo Edytuj

Jupiter Star Power! Make Up (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Jupiter Star Power Make Up! (Sailor Moon Crystal)

Przemiana w anime Crystal