FANDOM

Jupiter Power, Make Up
Jupiter Power SMC4
ジュピター・パワー・メイク・アップ
Jupitā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Transformation Pen (oba anime i manga)
Jewelry Star Bracelet (PGSM)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 10
Anime: odc. 25
Anime Crystal: odc. 5
PGSM: akt 6

Jupiter Power, Make Up (pl. Potęgo Jowisza, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Sailor Jupiter w obu seriach anime, mandze, oraz jedyna w Pretty Guardian Sailor Moon.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 25-61.

Przebieg

Makoto podnosi Pióro Transformacji i wykrzykuje słowa Jupiter Power, Make Up. Znak planety Jowisz na końcu pióra zaczyna świecić i się obracać i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie za pomocą błyskawic wstęgę. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Czarodziejka z Jowisza robi kilka obrotów i staje w charakterystycznej dla niej pozie.

JupiterPower animacja

Anime CrystalEdytuj

JupiterPower animacja (Crystal)

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

Przebieg

Po wypowiedzeniu kwestii przemiany jej Srebrna Bransoletka przemienia się w Jewelry Star Bracelet, a kamienie zaczynają świecić. Krzyżuje ręce, a jej paznokcie zmieniają kolor na zielony. Następnie robi zamach ręką nad głową, a jej włosy stają się spięte i pofalowane, pojawia się jej trykot. Potem dziewczyna obraca się wśród otaczających ją błyskawic, a po kolejnym rozbłysku pojawiają się jej spódniczka, kołnierz, kokarda oraz opaska na szyję. Dziewczyna obraca się i dwie wstążki formują jej tylną kokardę. Makoto podskakuje, a piorun tworzy jej buty. Następnie wojowniczka składa i rozkłada ręce, a piorun tworzy jej rękawiczki i kolczyki. Przesuwa ręką po talii i pojawia się pas z kulką potpourri. Makoto powoli przesuwa ręką przed twarzą i pojawia się jej tiara. Na końcu przyjmuje swoją końcową pozę, w tle rozbłyskają błyskawice.

UwagiEdytuj

  • Mimo, że w mandze Makoto przemieniła się w Czarodziejkę z Jowisza już w akcie 5, nie użyła zwrotu Jupiter Power, Make Up aż do aktu 10.

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj