FANDOM

Jupiter Oak Evolution
ジュピター・オーク・エボリューション
Jupitā Ōku Eboryūshon
Jupiter Oak Evolution2
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Liście Dębu (manga)
Piorunochron (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 42
Anime: odc. 154
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Jupiter Oak Evolution (pl. Dębowa Ewolucja Jowisza) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, anime, musicalach i grach wideo. Zdobyła ten atak po osiągnięciu formy "Super".

Pierwsze animeEdytuj

Sailor Jupiter użyła tego ataku pierwszy raz w odcinku 154 podczas walki z JaraJara Jō.

Przebieg

Na samym początku Super Sailor Jupiter wyciąga rękę, na której pojawia się symbol jej planety i wykrzykuje Jupiter. W tle widać wieniec, następnie z symbolu Jowisza tworzą się zielone błyskawice. Następnie pojawia się wojowniczka i robi kilka piruetów, jednocześnie wykrzykując słowa Oak Evolution. Jej piorunochron emituje zielone światło, a następnie zaczynają z niego wylatywać zielone liście, które atakują przeciwnika.

Jupiter Oak Evolution animacja

MangaEdytuj

Czarodziejka użyła tego ataku po raz pierwszy w akcie 42, gdzie użyła go do zniszczenia Jastrzębiego Oka. Do jego wykonania używa Liści Dębu.

W akcie 58 atak ten został użyty przez Złą Sailor Jupiter, kontrolowaną przez Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii. Użyła go w celu odebrania Sailor Moon jej Kryształu Srebrnego Księżyca. Atak zranił Sailor Moon.

MusicaleEdytuj

Atak ten pojawił się w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni..., w którym czarodziejka użyła go przeciwko Lemures. W tym musicalu i jego wersji poprawionej do jego wykonania użyła Liści Dębu.

W musicalu Le Mouvement Final podobny atak, Jupiter Oak Galactica Evolution, został użyty przez Złą Sailor Jupiter pod wpływem Sailor Galaxii.

Gry wideoEdytuj

Atak Jupiter Oak Evolution pojawił się w kilku grach m.in. w Sailor Moon SuperS: Fuwa Fuwa Panic, Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2 i Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Jupiter Oak Evolution (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do poprzednich ataków wojowniczki, które były atakami elektrycznymi (nawiązanie do Jowisza, rzymskiego boga burzy i gromu), ten atak był odniesieniem do dębu, drzewa poświęconego Jowiszowi. Było to również nawiązanie do japońskiej nazwy planety Jowisz (jap. 木星 Mokusei), gdyż znak 木 oznacza "drewno".
  • Atak ten nie tylko był stosowany ofensywnie, ale także defensywnie, tak jak pokazano w odcinku 174, kiedy odparł atak Sailor Guts Youth Perspiration Attack.
  • Wykonanie tego ataku, w szczególności piruety wojowniczki, nawiązują do jej umiejętności jazdy figurowej na łyżwach, która została wspomniana w pierwszym sezonie anime.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideo Edytuj

Jupiter Oak Evolution (High Quality)

Jupiter Oak Evolution (High Quality)

Atak w pierwszym anime