FANDOM

Jupiter Crystal Power, Make Up
Jupiter crystal power make up4
ジュピター・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Jupitā Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Kryształ Jowisza (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 42 ("Super")
akt 50 ("Eternal")
Anime: odc. 154

Jupiter Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Jowisza, Przemień Mnie) – trzecia kwestia użyta przez Makoto Kino do przemiany w Super Sailor Jupiter w anime, a czwarta w mandze.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Makoto do przemiany w mandze używała swojego Sailor Crystal, czyli Kryształu Jowisza. Otrzymała go od Strażniczki Jowisza, swojej Sailor Power Guardian. Przemiana ta po raz pierwszy pojawiła się w akcie 42. Dzięki niej dziewczyna przemieniła się w Super Sailor Jupiter.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Makoto użyła zwrotu Jupiter Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Makoto przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Jupiter.[1]

Aby przemienić się w swoją formę "Eternal", Makoto tylko jeden raz, w akcie 50, użyła kwestii Jupiter Crystal Power, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Makoto w odcinkach 154-196. Jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Makoto z tylko niewielkimi zmianami.

Przebieg

Symbol Jowisza łączy się z wieńcem i zostaje zamknięty w zielonej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Makoto wykrzykuje słowa Jupiter Crystal Power, Make Up. Symbol Jowisza na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Makoto tworzy wokół siebie różdżką wstęgę za pomocą błyskawic i wiedzie ją wokół swojego ciała. Następnie widzimy ją od tyłu. Błyskawice tworzą wokół niej pierścienie i przylegają do ciała. Pojawia się się kompletny strój Czarodziejki. Super Sailor Jupiter obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawiają się Liście Dębu.

JupiterCrystalPower animacja

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Jupiter Crystal Power! Make Up (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".