FANDOM

Jupiter Coconut Cyclone
ジュピター・ココナッツ・サイクロン
Jupitā Kokonattsu Saikuron
Jupiter Coconut Cyclone (Crystal)
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Piorunochron (Crystal)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 27
Anime Crystal: odc. 27
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Jupiter Coconut Cyclone (pl. Kokosowy Cyklon Jowisza) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, anime Crystal, musicalach oraz grach wideo.

MangaEdytuj

W mandze był to atak elektryczny użyty po raz pierwszy, aby zniszczyć daimona w akcie 27. Był również użyty przeciwko Tōhi-chan w historii pobocznej z mangi, gdzie wyglądał jak wybuch energii, który Czarodziejka z Jowisza wystrzeliła ze swojej ręki.

Anime CrystalEdytuj

Wojowniczka po raz pierwszy użyła tego ataku w odcinku 27 razem z atakiem Sailor Venus Venus Wink Chain Sword przeciw daimonowi, skutecznie niszcząc potwora.

Piorunochron Senshi zbiera błyskawice i dziewczyna wznosi ręce ponad swoją głową i jednocześnie obraca się, tworząc niebieską kulę błyskawic. Kula błyskawic powiększa się i Sailor Jupiter wystrzela ją w kierunku przeciwnika, wysyłając fale pełne energii o wysokim napięciu.

Jupiter Coconut Cyclone (Crystal)

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi, gdzie Czarodziejka użyła go, aby zniszczyć dwie z Death Nightmares.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również używany w grach wideo: Sailor Moon: Another Story, Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen. W grach wyglądał on jak piorun kulisty, który generował burzę elektryczną przy zderzeniu z wrogiem lub ziemią.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że ten atak nigdy nie był używany w pierwszym anime, w pierwszym openingu sezonu Sailor Moon S jest pokazana krótka scena, w której Sailor Jupiter wykonuje atak, który mógł być właśnie Jupiter Coconut Cyclone.
  • Gdy Sailor Jupiter używała tego ataku w grze Sailor Moon: Another Story, jego nazwę wypowiadała Emi Shinohara, która podkładała głos wojowniczce w pierwszym anime.

GaleriaEdytuj

Klip wideoEdytuj

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Jupiter Coconut Cyclone

Atak w anime Crystal