FANDOM

Jiji
ジジ
Jiji
Jiji
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: mężczyzna
Pan: Zoisite
Śmierć: Atak Moon Healing Escalation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 30 (anime)
Seiyū: Tomomichi Nishimura

Jijiyouma, jeden z Siedmiu Wielkich Demonów, który pojawił się w 30 odcinku pierwszego sezonu anime. Odrodził się na Ziemi jako dziadek Rei. Został uwolniony po tym, jak Zoisite wyciągnął granatowy Kryształ z jego ciała.

Za czasów Srebrnego Milenium Jiji służył Królowej Metarii. Jako jeden z Siedmiu Wielkich Demonów był jednym z najpotężniejszych potworów Królestwa Ciemności. Brał udział w ataku Metarii na Księżyc, ale zginął wraz z resztą Królestwa, kiedy Królowa Serenity użyła Srebrnego Kryształu przeciwko ich armii. Jiji nie zniknął całkowicie – Srebrny Kryształ zneutralizował złą moc, zapieczętowując jego moc w kawałki kryształów znanych jako Tęczowe Kryształy. Dusze Siedmiu Wielkich Demonów zostały wysłane do przeszłości, by mogły odrodzić się jako ludzie.

Jiji z wyglądu przypominał oni (jap. 鬼) z czerwoną skórą, białymi włosami i żółtymi oczami.

CiekawostkiEdytuj

  • Jiji (jap. 爷) to również nieco pejoratywny japoński termin , który oznacza starego człowieka. To prawdopodobnie wynika z faktu, że Jiji był dziadkiem Rei (który był stary).
Wrogowie: Królestwo Ciemności