FANDOM

Holy Moon Cálice
ホーリー・ムーン・カリス
Hōrī Mūn Karisu
Calice
Polska nazwa: Święty Kielich Księżyca
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Eternal Sailor Moon (manga)
Atak (anime)
Zwrot: Silver Moon Crystal Power, Make Up (manga)
Silver Moon Crystal Power Kiss (anime)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 48
Anime: odc. 187

Holy Moon Cálice (pl. Święty Kielich Księżyca) – przedmiot należący do Czarodziejki z Księżyca, który miał różne pochodzenie i funkcje w mandze i anime.

MangaEdytuj

Holy Moon Calice (manga)

W mandze puchar był ulepszeniem Świętego Graala. Pierwszy raz pojawił się w akcie 48, kiedy to wszystkie Sailor Senshi Układu Słonecznego skierowały moc swoich zamków do Graala Sailor Moon, aby umożliwić jej przemianę w formę "Eternal". Później Usagi zawsze używała go do przemiany w wojowniczkę.

Anime Edytuj

Holy Moon Cálice pojawił się po raz pierwszy w odcinku 187 po połączeniu mocy Sailor Chibi Chibi Moon i Eternal Sailor Moon. Puchar w połączeniu z Berłem Wieczności zwiększał jego moc i umożliwiał atak Silver Moon Crystal Power Kiss.

Przedmiot ten w anime nie został nigdy nazwany. Pojawiał się zawsze podczas ostatecznego ataku czarodziejki i był przyczepiony u dołu Berła Wieczności. To wydłużone berło otrzymało nazwę Moon Power Tiare.

CiekawostkaEdytuj

  • Nazwa "Holy Moon Cálice" jest nazwą zabawki sprzedawanej przez firmę Bandai (japońską firmę produkującą zabawki). W mandze przedmiot ten nadal był nazywany jako "Święty Graal" (jap. 聖杯 Seihai).