FANDOM

Hina Kusaka
Hina Kusaka
Aktorzy/aktorki: Moeco Matsushita
Pierwsze wystąpienie w:
PGSM: akt 16
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio
Zawód/zajęcie: Korepetytorka, studentka, aktorka
Powiązania: Mamoru Chiba, Motoki Furuhata
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek
Krewni: Ojciec

Hina Kusaka (jap. 日下陽菜 Kusaka Hina) – postać epizodyczna z serialu Pretty Guardian Sailor Moon.

Była córką dobroczyńcy Mamoru, który pomagał mu finansowo. Hina i Mamoru znali się od dziecka i dorastali razem. Oboje byli ze sobą zaręczeni, mieli także wspólne plany, aby wyjechać do Londynu i razem studiować.

Hina była bardzo miłą dziewczyną i z tego powodu Usagi nie mogła czuć o nią zazdrości. Hina zdała sobie sprawę, że między Usagi a Mamoru coś zaiskrzyło, jednak nigdy nic nie powiedziała na ten temat. Po raz ostatni w serialu pojawiła się w akcie 26. Zdecydowała się zostać w Japonii, więc Mamoru wyjechał do Londynu sam. Podczas sceny pożegnania z Mamoru, Hina bez słów z nim zerwała, co było jasne zarówno dla niej, jak i dla niego.

Hina pojawiła się później w jednej z dwóch mini dram na płycie DVD "Act Zero". W dramie tej zostało pokazane życie dziewczyny po zerwaniu z Mamoru. Została aktorką grającą w dramie telewizyjnej pod tytułem "Złodziej-gentleman Tuxedo Knight" (dosł. "rycerz w smokingu"; ang. Phantom Thief Tuxedo Knight), gdzie tytułowy bohater łudząco przypominał Tuxedo Mask. Hina podkochiwała się po cichu w aktorze, który wcielił się w rolę Tuxedo Knight.

CiekawostkiEdytuj

  • Oba japońskie znaki kanji hi (陽) z jej imienia oraz kusa (日) z jej nazwiska znaczą "słońce". W kontraście do tego, w nazwisku Usagi jest znak tsuki (月), który znaczy "księżyc", natomiast znak chi (地) w nazwisku Mamoru znaczy "Ziemia".