Przykład "prawdziwego" Gwiezdnego Ziarna - Księżniczki Kakyū

Przykład "nieprawdziwego" Gwiezdnego Ziarna

Gwiezdne Ziarno (jap. 星の種 (スター・シード), ang. Star Seed) – przedmiot z serii Stars. Ich odpowiednikiem w mandze były Kryształy Wojowniczek.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Prawdziwe Gwiezdne Ziarna posiadały osoby o szczególnych zdolnościach, np. Sailor Senshi (chociaż nie tylko - Mamoru Chiba także je posiadał). Jego odebranie kończyło się dla właściciela śmiercią - osoba rozpływała się w powietrzu.

Wszystkie gwiezdne ziarna rodzą się w Galaktycznym Kordonie — miejscu, znajdującym się w centrum Galaktyki i chronionym przez Strażniczkę Kosmosu. Niektóre z tych gwiezdnych ziaren mają potencjał przekształcić się w kryształy wojowniczek i takie są wysyłane na konkretne ciało niebieskie, by przybrać formę ludzką — w ten sposób rodzi się wojowniczka, będąca strażniczką tego ciała niebieskiego. Po jej śmierci, kryształ powraca do Kordonu, gdzie może pozostać bądź reinkarnować.

W anime Chibi Chibi jest ziarnem Galaxii, która po zapieczętowaniu Chaosu w swoim ciele, domyślała się, że ten kiedyś przejmie nad nią kontrolę i wysłała je w kosmos, by w odpowiednim czasie stało się "Światłem Nadziei".