FANDOM

Gruba przyjaciółka Usagi
Gruba qoompela
Seiyū: Mayumi Seto
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 4
Informacje
Przynależność: cywil
Miejsce zamieszkania: Azabu-Jūban, Minato-ku, Tokio
Zawód/zajęcie: uczennica Miejskiego Gimnazjum Jūban
Powiązania: Usagi Tsukino, Naru Ōsaka, Gurio Umino
Dane osobowe
Płeć: kobieta
Gatunek: człowiek

Gruba przyjaciółka Usagi – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawiająca się głównie w pierwszym sezonie. Jest charakterystyczna z racji tego, że jest nieco pulchniejsza i niższa niż reszta dziewcząt pojawiających się w serii.

Uczennica Miejskiego Gimnazjum Jūban, gruba przyjaciółka Usagi była znana najbardziej z tego, że przyjaźniła się z Usagi Tsukino, Naru Ōsaką i Gurio Umino. Mimo że zależało jej na utracie paru kilogramów, była całkiem pewną siebie dziewczyną i wygląda na to, że uważała się za atrakcyjniejszą od jej niektórych przyjaciółek.

Na celowniku Królestwa CiemnościEdytuj

Podobnie jak Usagi i Naru, dziewczynę bardzo zaskoczyło szybkie i widocznie bezproblemowe schudnięcie Haruny Sakurady. Umino poinformował dziewczyny, że Haruna uczęszczała do Shapelin, niedawno otwartej siłowni reklamowanej przez idolkę Rie Gotō. Dziewczęta wkrótce zaczęły chodzić na tę siłownię, przede wszystkim zachęciło je darmowe członkostwo. Jednak nie wiedziały, że ten biznes był częścią operacji polegającej na zbieraniu energii i kontrolowanej przez Jadeite'a w imieniu Królestwa Ciemności.

Gruba przyjaciółka Usagi, razem z Naru i inną przyjaciółką, ostatecznie były przemęczone z powodu intensywnego wysiłku na siłowni. Wtedy Jadeite (przebrany za trenera) zaprosił je do wypróbowania najbardziej zaawansowanego sprzętu na siłowni, Shape Ray. Trzy dziewczyny weszły do dziwnych kapsuł przypominających kapsuły kosmitów, które co prawda redukowały znacznie ich wagę, ale wyczerpywały je ze wszystkich sił. Gdy wyszły w kapsuł wyglądając jak siedem nieszczęść, zmęczone i chore, Jadeite próbował im wmówić, że wyglądają teraz jeszcze piękniej i że powinny tu powrócić. Dalsze zamykanie się w tych kapsułach mogłoby zakończyć się dla dziewczyn śmiercią, ale na szczęście Luna i Sailor Moon odkryły prawdziwy cel siłowni i zniszczyły plan Jadeite'a.

Krytyka Ami MizunoEdytuj

Gruba przyjaciółka Usagi podzielała z Naru i Umino początkową niechęć wobec Ami Mizuno. Gdy po opublikowaniu wyników próbnego egzaminu okazało się, że Ami osiągnęła najlepszy wynik w całym kraju, dziewczyna sądziła, że Ami zadziera nosa i się obnosi ze swoimi sukcesami w nauce. Nie jest wiadome, czy zmieniła zdanie o Ami na pozytywne, tak jak pozostałe postacie.

Inne wystąpieniaEdytuj

Gruba przyjaciółka Usagi była pod wrażeniem prac Kijina Shinokawy oraz rozważała opcję skorzystania z oferty Kariko Tokoyamy dotyczącej darmowego układania włosów. Była jedną z wielu dziewcząt, które podkochiwały się w Seijūrō Gindze.

UwagiEdytuj

  • Gruba przyjaciółka Usagi nigdy nie została nazwana na ekranie, w napisach końcowych, a nawet w guide bookach, pomimo że była postacią epizodyczną. Zazwyczaj odnoszono się do niej w napisach końcowych per "uczennica" albo "dziewczyna".

GaleriaEdytuj