FANDOM

Gdy galaktyka jest zagrożona! Ostateczna bitwa wojowniczek
196.avi snapshot 02.01 -2010.03.10 14.21.08-
銀河滅びる時! S戦士最後の戦い
Ginga horobiru toki! Sērā Senshi saigo no tatakai
Sezon: Sailor Moon Sailor Stars
Reżyseria: Harume Kosaka
Scenariusz: Genki Yoshimura
Reżyser animacji: Minako Itō
Premiera: 11 stycznia 1997
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Księżniczka Kakyū umiera! Pojawia się Galaxia
Następny: Władczyni galaktyki! Groźba Galaxii

Gdy galaktyka jest zagrożona! Ostateczna bitwa wojowniczek (jap. 銀河滅びる時! S戦士最後の戦い Ginga horobiru toki! Sērā Senshi saigo no tatakai) – 30 (196) odcinek piątej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 11 stycznia 1997 roku.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek rozpoczyna się w stacji telewizyjnej Ginga. Na ekranach wszystkich telewizorów i monitorów pojawia się Galaxia, która informuje obecnych, że zamierza zniszczyć Ziemię. Na niebie pojawiają się pioruny, które strzelają w ludzi przechodzących ulicami Tokio. Gwiezdne Czarodziejki postanawiają pomścić swoją władczynię i w tym celu odszukać wroga. Znajdują wejście do wymiaru, w którym przesiaduje sama Galaxia. Podejmują walkę.

W tym samym czasie Sailor Moon i pozostałe Sailor Senshi obserwują z przerażeniem niebo. Uran i Neptun chcą odejść, lecz Pluton namawia je, żeby zostały i razem z resztą walczyły przeciwko Galaxii. Wojowniczki rozdzielają się. Inner Senshi docierają do miejsca, gdzie toczy się walka między Sailor Galaxią a Sailor Starlights. Czarodziejka z Księżyca każe wrogowi zostawić w spokoju planetę. Galaxia nie zamierza zaniechać swojego planu. Sailor Mercury, Sailor Jupiter i Sailor Venus atakują ją, lecz kobieta tworzy pole siłowe, które chroni przed atakami, po czym sama celując w Inner Senshi strzela ze swoich bransoletek, tym samym odbierając im Gwiezdne Ziarna. Zostaje jedynie zrozpaczona Sailor Moon, która płacze nad umierającymi przyjaciółkami, lecz Sailor Mars pociesza ją, że przecież ma Mamoru. Z łzami w oczach przeprasza Usagi, że nie mogła jej chronić, po czym rozpływa się w powietrzu.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka to Ostateczne starcie.