FANDOM

Garoben
ガロベン
Garoben
Garoben
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Jadeite
Śmierć: Atak Moon Tiara Action (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 8 (anime)
Seiyū: Hiroko Emori

Garoben – siódma youma, która pojawiła się w ósmym odcinku pierwszego sezonu anime. Garoben była potworem wezwanym przez Jadeite'a, aby zbierała energię dla Królestwa Ciemności z nieświadomych uczniów.

OpisEdytuj

Garoben była odpowiedzialna za Kryształowe Seminarium, nadobowiązkową prywatną szkołę, do której uczęszczała Ami. Uczniowie otrzymywali specjalne dyskietki do wykorzystania, nie wiedząc, że uruchamiały one program odbierający im energię. Usagi odkryła dyskietki po tym jak nowa uczennica, Ami, zostawiła swój. Podejrzewając Ami o przynależność do Królestwa Ciemności, Usagi przebrała się i przeniknęła do szkoły, aby dokładniej zbadać sprawę.

Garoben - postać ludzka

Garoben w ludzkiej postaci

Usagi skonfrontowała się z Ami i przekształciła się w Sailor Moon, ale potem zjawiła się Garoben, chwytając Ami za szyję i biorąc ją jako zakładniczkę, a później zmieniła się w jej prawdziwą postać. Trzymając Ami zasypywała Sailor Moon pytaniami z matematyki, a później rzuciła na nią dziesiątki ostrych jak brzytwa arkuszy testów. Sailor Moon udało się ich uniknąć, ale znalazła się w rogu. Garoben zapytała, czy chce się poddać teraz, czy później, zanim zahipnotyzowani i pozbawieni energii studenci zaczęli otaczać Sailor Moon.

Podczas gdy Sailor Moon była zajęta odpieraniem ataku studentów, Garoben zmusiła Ami, aby patrzyła w jej ekran komputera próbując odebrać jej energię, ale nieskuteczne. Garoben rzuciła ją na ziemię i przekształciła swoją lewą rękę w duży topór. Po uniknięciu ciosu Ami przekształciła się w Sailor Mercury. Atakiem Sabão Spray osłabiła Garoben, a Sailor Moon mogła użyć swojej tiary, aby zniszczyć Garoben.

Wrogowie: Królestwo Ciemności