FANDOM

Game Center Crown (jap. ゲーム・センター・クラウン Gēmu Sentā Kuraun; pl. Salon Gier Crown) – salon gier, w którym Usagi i jej przyjaciółki spędzały wolny czas. Znajdował się przy ulicy handlowej Jūban. Jest to również miejsce pracy Motokiego Furuhaty. Znajdowała się tam maszyna z chwytakiem oraz gra wideo Sailor V. Luna używała maszyny do gry Sailor V do komunikacji z Artemisem w walce z Królestwem Ciemności. Salon znajdował się pod Fruits Parlor Crown, który również był własnością rodziny Motokiego.

Manga Sailor V i Sailor Moon Edytuj

W mandze Czarodziejka z Księżyca i Hasło brzmi: Sailor V wojowniczki miały pod salonem Tajną Bazę, do której wchodziło się przez grę Sailor V.

W Hasło brzmi: Sailor V grał tam Takurō Ōtaku.

Pierwsze anime Edytuj

W serii anime grał tu kiedyś Crane Game Joe.

Anime Crystal Edytuj

W anime Sailor Moon Crystal salon nosił nazwę Game Crown Cafe.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serii live-action Pretty Guardian Sailor Moon, Game Center został zastąpiony przez Karaoke Crown, prawdopodobnie aby odzwierciedlić zmianę nawyków rekreacyjnych nastolatków w Japonii w tym czasie.

CiekawostkiEdytuj

  • Game Center Crown, jak wiele innych lokalizacji z serii Czarodziejka z Księżyca, opierał się na prawdziwym miejscu w realnym świecie, choć został zastąpiony przez McDonalda.

GaleriaEdytuj