FANDOM

Flower Hurricane
フラワー・ハリケーン
Furawā Harikēn
Flower Hurricane Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 5
Anime Crystal: odc. 5
PGSM: akt 8

Flower Hurricane (pl. Kwiatowy Huragan) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, anime Crystal, serialu aktorskim i grach wideo.

MangaEdytuj

W mandze atak został użyty po raz pierwszy, aby oślepić Nephrite'a w akcie 5. Kiedy Czarodziejka z Jowisza wykonuje ten atak pojawiają się wokół niej płatki kwiatów, a następnie uderzają w przeciwnika. Flower Hurricane został użyty ponownie tylko raz w akcie 17 przeciwko Petz.

Anime CrystalEdytuj

W anime Sailor Moon Crystal użyła tego ataku do unieruchomienia Nephrite'a i youmę, zanim zaatakowała ich atakiem Jupiter Thunderbolt. Podobnie jak w mandze atak tworzy wokół niej płatki kwiatów.

Flowerhurricanecrysta;

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live-action atak został użyty po raz pierwszy w akcie 8 przeciwko Jadeite'owi.

Aby wykonać ten atak wojowniczka unosi ręce i krzyżuje nadgarstki nad swoją głową. Pojawiają się różowe płatki, czarodziejka obraca się, prostuje lewą rękę w kierunku jej przeciwnika wysyłając podmuch płatków z dłoni.

Gry wideoEdytuj

Atak ten był również używany w kilku grach wideo: grze arcade Sailor Moon, Sailor Moon na Super Famicom oraz Sailor Moon na Mega Drive.

Flower Hurricane gra

GaleriaEdytuj

Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj

Flower Hurricane (Crystal)

Flower Hurricane (Crystal)

Atak z anime Crystal

Flower Hurricane

Flower Hurricane

Atak z serialu aktorskiego