FANDOM

Fire Soul Bird
ファイヤー・ソウル・バード
Faiyā Sōru Bādo
Fire soul bird2
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Przedmiot(y): Ofuda
Pierwsze użycie w:
Anime: odc. 54

Fire Soul Bird (pl. Ptak Duszy Ognia) – pierwszy atak Czarodziejki z Marsa z anime będący ulepszeniem ataku Fire Soul. Był używany przez nią również w grach wideo.

Pierwsze animeEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w odcinku 54 anime po tym jak cardian Seiren zniszczył jej cenne nuty. Najpierw próbowała zaatakować Fire Soul, ale wodny atak Seiren ugasił płomienie, zanim ją dosięgły. Ulepszony Fire Soul Bird przedarł się przez wodę i uderzył w cardiana, uwalniając zebraną przez nią energię.

Aby wykonać ten atak Czarodziejka intonuje trzymając pergamin ofuda przed sobą, a następnie wyrzuca go i wykrzykuje zaklęcie uwalniając ognistą kulę z palców wskazujących. Ogień następnie zapala ofudę i przyjmuje kształt lecącego ptaka, który przypomina feniksa.

Atak ten został użyty ponownie w odcinku 59, w którym wojowniczka użyła go przeciwko Ail i An. Wtedy przeprowadziła atak bez intonowania i okazał się nie być wystarczająco silny, aby pokonać tarczę energii obu kosmitów.

Fire Soul Bird animacja

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w wielu grach wideo w tym Sailor Moon R, Sailor Moon: Another Story oraz Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen.

Fire soul bird (gra)

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Fire Soul Bird

Fire Soul Bird