Fire Soul
ファイヤー・ソウル
Faiyā Sōru
Fires2
Wykonany przez: Czarodziejka z Marsa
Pierwsze użycie w:
Anime: odc. 10
Sera Myu: Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku

Fire Soul (pl. Dusza Ognia) – pierwszy atak Czarodziejki z Marsa z pierwszego anime. Był używany przez nią również w musicalach oraz grach wideo.

Ulepszoną wersją zaklęcia jest Fire Soul Bird.

Pierwsze animeEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w odcinku 10 anime. Kiedy dziewczyna się przebudziła i przemieniła po raz pierwszy w Sailor Mars, użyła Fire Soul, aby pokonać Kigaan, youmę Jadeite'a porywającą młode dziewczęta jeżdżące autobusem ze świątyni Hikawa.

Na początku widzimy Senshi jak robi kilka obrotów i składa ręce tak, że palce wskazujące pozostają proste (pierwszy gest kuji). Ognista kula tworzy się na końcach jej palców, którą ona potem wystrzela do przodu, zabijając lub raniąc jej wroga.

Czasami Sailor Mars łączyła Fire Soul z atakiem innej wojowniczki, jak na przykład w odcinkach 11 i 24, gdzie został on połączony z działaniem Moon Tiara Action Czarodziejki z Księżyca, w odcinku 21 został połączony z Moon Tiara Action i Sabão Spray, w odcinku 36 został połączony z Supreme Thunder Czarodziejki z Jowisza, a w odcinku 48 został połączony z Crescent Beam Czarodziejki z Wenus.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku.

Gry wideoEdytuj

Atak pojawił się w wielu grach wideo, w tym Sailor Moon na Super Famicom, grze arcade Sailor Moon, Sailor Moon S na 3DO oraz Sailor Moon: Another Story.

Fire Soul (gra)

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj