FANDOM

Fighter Star Power, Make Up
Fighter star power make up4
ファイター・スター・パワー・メイク・アップ
Faitā Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Star Fighter
Przedmiot(y): Fighter Change Star
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 51
Anime: odc. 176
Sera Myu: Sailor Moon Sailor Stars

Fighter Star Power, Make Up (pl. Potęgo Gwiazdy Walki, Przemień Mnie) – kwestia użyta przez Kō Seiya do przemiany w Sailor Star Fighter w anime, mandze i musicalach. W anime były wykorzystywane dwie różne sekwencje do transformacji, przy czym druga, bardziej rozbudowana po raz pierwszy została użyta w odcinku 194.

Pierwsze animeEdytuj

W pierwszej wersji transformacji, pojawia się Sailor Change Star Seiyi i gwiazda na nim zaczyna się świecić. W blasku światła broszka umieszcza się na jego klatce piersiowej. Następnie przemienia się w swoją żeńską formę, a z następnym błyskiem ukazuje się w pełnej stroju sailor fuku.

W drugiej wersji transformacji, pojawia się Sailor Change Star Seiyi i gwiazda na nim zaczyna się świecić. Trzy gwiazdki przemknęły, a Seiya zaczął się powoli obracać, przemieniając w żeńską formę wojowniczki. Złota energia tworzy jej sailor fuku. Następnie przybiera swoją końcową pozę.

MangaEdytuj

Seiya po raz pierwszy użyła tej kwestii, aby przemienić się w Sailor Star Fighter i zabić Sailor Aluminum Siren, razem z Sailor Star Maker.

GaleriaEdytuj

Manga
Druga wersja przemiany w anime

Klipy wideoEdytuj

Fighter Star Power Make Up ver 1

Fighter Star Power Make Up ver 1

Pierwsza wersja przemiany

Fighter Star Power Make Up ver 2

Fighter Star Power Make Up ver 2

Druga wersja przemiany