FANDOM

Ten artykuł dotyczy ataku Sailor Moon i Sailor Chibi Moon. Zobacz też atak wrogów z gry "Sailor Moon: Another Story".
Fale ponaddźwiękowe
超音波
Chōonpa
Supersonicwavescrystal
Wykonany przez: Sailor Moon
Sailor Chibi Moon
Przedmiot(y): Czerwone spinki
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 1 (Sailor Moon)
Strzeż się próchnicy! (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 1 (Sailor Moon)
odc. 153 (Sailor Chibi Moon)
Anime Crystal: odc. 1 (Sailor Moon)

Fale ponaddźwiękowe (ang. Supersonic Waves) – mimowolny atak używany rzadko i tylko wtedy, gdy Sailor Moon i Sailor Chibi Moon nie mają innego sposobu, aby się chronić. W celu przeprowadzenia tego ataku wpadają w panikę i zaczynają płakać.

Pierwsze anime Edytuj

W anime Sailor Moon używa ten atak w pierwszym odcinku, kiedy pierwszy raz walczyła i nie wiedziała co ma zrobić. Użyła go ponownie razem z Sailor Chibi Moon w odcinku 153, kiedy PallaPalla miała obie wojowniczki przypięte do ściany. 

Przebieg

Najpierw czerwone spinki na odango rozbłyskują złotym blaskiem potem pojawiają się fale i ogłuszają, osłabiają przeciwnika.

Manga Edytuj

W mandze Sailor Moon użyła atak w akcie pierwszym w ten sam sposób co w anime. Sailor Chibi Moon użyła go w historii dodatkowej Strzeż się próchnicy! (na której był oparty odcinek 153 anime), gdy zaczęła płakać.

Anime CrystalEdytuj

W nowym anime Sailor Moon używa ataku tak samo jak w mandze i pierwszym anime. Użyła go dwukrotnie - w pierwszym i drugim akcie.

Gry wideoEdytuj

Atak ten został użyty przez Sailor Moon w grze arcade Sailor Moon; był tam nazwany Atak ponaddźwiękowy (jap. 超音波攻撃 Chōonpa kōgeki; ang. Supersonic Attack).

Atak ten również pojawił się w grze Sailor Moon na Mega Drive jako jeden z ataków Sailor Moon. Został tam nazwany Płacz ponaddźwiękowy (jap. 超音波泣き Chōonpa naki; ang. Supersonic Cry).

GaleriaEdytuj

Manga
Anime

Klipy wideoEdytuj

Sailor Moon Supersonic Waves Attack (English)

Atak Sailor Moon w pierwszym anime

Sailor Moon Crying Attack SuperS

Sailor Moon Crying Attack SuperS

Atak Sailor Moon i Sailor Chibi Moon w pierwszym anime