FANDOM

Eternal Tiare
エターナル・ティアル
Etānaru Tiaru
Eternal Tiare (anime)
Polska nazwa: Berło Wieczności
Używany przez: Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Chibi Moon (tylko manga)
Nowa Królowa Serenity (tylko manga)
Cel użycia: atak
Zwrot: Starlight Honeymoon Therapy Kiss;
Silver Moon Crystal Power, Silver Moon Crystal Power Therapy Kiss, Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss;
Moon Gorgeous Double Meditation, Silver Crystal Double Therapy Kiss (tylko musicale)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 49 (Sailor Moon)
Sekret przybytku Hammer Price (Sailor Chibi Moon)
Anime: odc. 167
Musicalu:  ?

Eternal Tiare – broń, którą Czarodziejka z Księżyca otrzymała po osiągnięciu formy "Eternal". Berło było używane do wykonania ataków Starlight Honeymoon Therapy Kiss i Silver Moon Crystal Power Therapy Kiss.

Pierwsze animeEdytuj

Pojawia się z początkiem serii Sailor Stars. Kiedy Super Sailor Moon z pomocą pozostałych wojowniczek przemieniła się w Eternal Sailor Moon, Kaleido Moon Scope przemienił się razem z nią i stał się Eternal Tiare. Udoskonalone berło pozwala wykonać atak Silver Moon Crystal Power Kiss. Berło zostało później zniszczone przez Sailor Galaxię, ale po jej pokonaniu zostało odtworzone.

Berło Wieczności stawało się Moon Power Tiare po połączeniu z Holy Moon Cálice. Kielich nigdy nie został nazwany w serii i nie odegrał żadnej roli poza atakiem.

MangaEdytuj

W mandze Eternal Tiare pojawiło się, kiedy Usagi zdobyła moc transformacji w formę "Eternal". Berło nigdy nie było ulepszane, w przeciwieństwie do pierwszego anime.

W akcie 58 berło zostało zniszczone podczas walki Sailor Moon z Sailor Senshi Układu Słonecznego będącymi pod kontrolą Galaktycznych Bransolet Sailor Galaxii, ale odtworzyła je krótko potem bez widocznej trudności i bez żadnego wyjaśnienia.

W historii dodatkowej Sekret przybytku Hammer Price pokazane jest, że Sailor Chibi Moon posiadała własne Eternal Tiare. Chibi Moon i Moon użyły swych bereł do wykonania wspólnego ataku Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss. Jednakże Chibi Moon nigdy nie została pokazana z nim w trakcie głównej fabuły.

GaleriaEdytuj