FANDOM

Elza Gray
Elza Gray1
Seiyū: Sakiko Tamagawa
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 106
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Japonia
Zawód/zajęcie: Uczennica liceum
Sprinterka, płotkarka
Powiązania: Michiru Kaiō, Haruka Tenō
Dane osobowe
Płeć: Kobieta
Gatunek: Człowiek

Elza Gray (jap. エルザ・グレイ Eruza Gurei) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawiła się jedynie w 106 odcinku. To właśnie Elza przedstawiła Michiru Haruce.

Elza jest utalentowaną biegaczką i regularnie brała udział w zawodach reprezentując swoją szkołę. Podczas jednych zawodów spotkała Harukę, która okazała się jedynym przeciwnikiem, którego nigdy nie była w stanie pokonać. Obie z nich zaprzyjaźniły się i Elza zapoznała ją z jedną ze swoich przyjaciółek – Michiru Kaiō.

Elza ostatecznie została uczennicą Liceum Shirakaba, gdzie kontynuowała swoje sportowe pasje, choć żałowała, że nigdy nie udało jej się pokonać Haruki zanim ta zrezygnowała z biegania. Pewnego weekendu podczas treningu na terenie szkoły spotkała Usagi Tsukino i jej przyjaciółki, które odwiedziły szkołę. Elza zauważyła, że Makoto Kino i Minako Aino mają odpowiednią figurę, by zostać lekkoatletkami, a potem ona i dziewczyny poszły własnymi drogami. Chwile później jednak na jej drodze stanęła Eudial. Elza była w stanie uniknąć pierwszego strzału z broni zdobywczej Eudial, ale drugi strzał wydobył z niej jej Kryształ Czystego Serca.

Galeria Edytuj